duathlon Lelystad - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu duathlon Lelystad - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

duathlon Lelystad

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

10 Juni 2006 | Nederland, Lelystad

Hallo allemaal,

hierbij weer een berichtje van mijn kant. Ik ben vandaag naar Lelystad toe gereisd om daar de duathlon te doen. De duathlon ging over een afstand van 10 - 40 - 5 km, mede door het warme weer was het een zeer zware wedstrijd. Aan de start stond ik samen met oa Yvonne van Vlerken en Maud Golsteyn. Zij namen tijdens het 1e lopen beide een voorsprong op mij. Ik wist van te voren dat er op Yvonne geen maat stond aangezien zij 2 weken geleden ook al Wereld Kampioene duathlon werd! Yvonne heb ik dan dus ook pas na de wedstrijd weer terug gezien. Op Maud verloor ik de 1e run ongeveer een minuut. Ik had een goede 1e run, praktisch een PR en dat tijdens dit warme weer. Het fietsen bestond uit 10 ronden van 4 km. In de 3e ronde had ik Maud bijgehaald en kon ik van haar weg fietsen. Helaas in de 5e ronde kreeg Maud een lekke band, ondertussen was ik al weer een minuut weg gefietst. Het fietsen was ondanks de weinige wind voor mij erg zwaar. Ik kon toch nog een beetje de vermoeidheid voelen van Nieuwkoop. De laatst 5 km's waren dan ook heel erg zwaar voor mij. Tijdens het lopen was er weinig gelegenheid tot drinken en dat had je vandaag zeker nodig! Uiteindelijk als 2e gefinisht met een tevreden 1e run en de rest moet ik maar snel vergeten.

Voor uitslagen kunnen jullie kijken op: www.zeebodemevent.nl

of

www.sporter.topsporters.net/fangmannm

Tot de volgende keer!

Groetjes,
Michelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lelystad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2007

Einde seizoen

26 Augustus 2007

1e in ‘thuis’ wedstrijd

06 Augustus 2007

4e plaats 70.3 Half Ironman Antwerp

09 Juli 2007

Franse Grandprix wedstrijd

26 Juni 2007

Prima week
Michelle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 34767

Voorgaande reizen:

13 September 2005 - 18 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: