wat ga ik doen? - Reisverslag uit De Hoef, Nederland van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu wat ga ik doen? - Reisverslag uit De Hoef, Nederland van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

wat ga ik doen?

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

11 Augustus 2005 | Nederland, De Hoef

Hallo iedereen!

vanaf deze pagina zal ik jullie regelmatig op de hoogte gaan houden over mijn bevindingen aan de andere kant van de wereld (Australië). Ik zal vanaf Schiphol vertrekken op 13 september om 12.00 uur, dan na een lange vlucht met tussenstop in Kuala Lumpur zal ik op 14 september 's avonds landen op Sydney. Daar zal ik mij samen met de rest van de afvaardigingen gaan voorbereiden op het WK duathlon dat gehouden wordt op 25 september. Na 25 september zal ik nog bijna 4 maanden in Australië blijven om te gaan backpacken. Ik zal de eerste twee maanden de west kant gaan verkennen (Perth - Darwin) en de laatste 7 weken zal ik het oosten (Sydney - Darwin - Adelaide - Melbourne - Sydney) gaan verkennen. Wanneer al die weken voorbij zijn zal ik op 17 januari terug vliegen vanaf Sydney en ben ik op 18 januari om 05.55 uur weer op Nederlandse bodem!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om via deze site te lezen wat ik zoal doe.

Groetjes,
Michelle

• 12 Augustus 2005 - 14:22

Ron En Cora:

leuk bedacht, we zullen je nauwlettend volgen, alvast succes met de voorbereiding op je WK.

doei.

• 14 Augustus 2005 - 21:56

Da Daan:

He Michelle!,

Leuk leuk leuk, als ik op een regenachtige novemberavond thuis kom uit mijn ongetwijfeld zeer spannende stage kan ik lekker opgevrolijkt worden door te lezen dat jij op diezelfde dag vluchtend op een kangoeroe muitende abboriginals hebt ontweken en vervolgens al hangend aan de staart van een krokodil het monster van logness in Australie hebt verslagen. Lijkt me heerlijk!.

Sportieve groeten,

en succes op je WK.

• 22 Augustus 2005 - 11:39

Martijn Spithoven:

Hey Michelle!!!

Super dat je deze reis gaat ondernemen. Ik heb het vorig jaar een half jaar gedaan. Ik ben begonnen in Sydney en zo via Bayron Bay naar Brisbane, Cairns, Darwin naar Perth.

Echt een aanrader!!

Ik ga je verhalen zeker lezen!!

• 11 September 2005 - 14:01

Fam. Snoek:

Hey Michelle!

Cool dat je dit gaat doen! We hopen dat je een leuke tijd zult hebben, en we zullen al je belevenissen op de voet...eh...per email volgen.
    Pas goed op jezelf.

Groeten,
    Mark, Els
    Chris, Bart, Thom en Joep.

• 13 September 2005 - 18:26

Andrea Snoek:

Hoi michelle,

Op dit moment hang je in de lucht..... spannend hoor deze reis. Wel ontzettend leuk dat je die kans hebt en grijpt.
    We zullen je emails goed gaan volgen.

Doe voorzichtig!! en ....GENIET

groetjes
    John Andrea Talitha Jasper en Jimmy

• 14 September 2005 - 19:29

Nico,Lia,Rick En Dennis:

Hoi,je eerste reactie gelezen en al gehoord dat je goed bent aangekomen, we blijven je volgen!
    Succes en genieten maar...
    groetjes van ons allen