1e verslag - Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu 1e verslag - Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

1e verslag - Kuala Lumpur

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

14 September 2005 | Maleisië, Kuala Lumpur

Nou mensen hier is die dan, mijn eerste verslag die niet meer vanuit NL wordt getikt! Ik sta hier nu op het vliegveld van Kuala Lumpur en moet nu 4 uurtjes wachten op mijn vlucht naar Sydney. De eerste 11,5 uur heb ik er al op zitten, nu nog 'maar' 8 uurtjes. De reis is me meegevallen door een beetje te lezen en films te kijken gaan 11,5 uurtjes redelijk snel voorbij. Hoe de stad hier zelf is kan ik jullie helaas niet vertellen aangezien het nu 6.28 uur 's ochtends is en dus ook heel donker! Het is nu heel rustig op het vliegveld en ik ga zo maar even uitvogelen waar ik naar toe moet voor mijn volgende vlucht. Ik spreek jullie snel weer!

Groetjes
Michelle

  • 13 September 2005 - 22:34

    Daan:

    Leuk, leuk! Ik wist niet dat je al weg was. Veel plezier he!!

  • 13 September 2005 - 22:40

    Rene:

    He Michelle,
    Ja ik ben als nachtbraker nog aan het werk.
    Ben eigenlijk vergeten je nog te bellen voor dat je weg ging. Ik wil je gelijk nog even feliciteren met je nederlandse duathlon titel
    Doe rustig aan daar, spaar je krachten maar voor volgend weekend. Grtnx

  • 14 September 2005 - 08:27

    Eva:

    Jeetje zelfs tussen het reizen door al verslag, wat leuk! En nu tijd voor het uitpakken van de eerste cadeautjes ;))! groetjes!

  • 14 September 2005 - 13:38

    Paul Musters:

    Hey Michelle,

    Leuk om je te kunnen gaan volgen!
    Heel veel plezier en succes de komende tijd.

    Groeten, Paul

  • 14 September 2005 - 17:07

    Ilona De Jong:

    He Michelle!!
    Erg leuk om te lezen hoe het je zal vergaan :) zet hem op en hou ons op de hoogte!
    Groetjes Ilona de Jong

  • 14 September 2005 - 17:09

    Ilona De Jong:

    He Michelle!!
    Erg leuk om te lezen hoe het je zal vergaan :) zet hem op en hou ons op de hoogte!
    Groetjes Ilona de Jong

  • 14 September 2005 - 19:25

    Wil:

    Harstikke bedankt, leuk om zo vlug iets te horen van je.Hoop dat de rest ook voorspoedig verloopt,
    liefs Wil

  • 14 September 2005 - 19:27

    Birgit:

    He Michelle!

    Je zal nu wel al aangekomen zijn. Hoe is het daar? Lekker weer? Had je leuke filmpjes in het vliegtuig en een eigen schermpje? Wij hadden geen eigen schermpjes op de terugweg van Japan, dan duurt 11,5 uur toch wel lang hoor met alleen mister bean en een Japanse film. Ik heb nu een beetje een jetlag, maar wel weer blij om weer thuis te zijn. Er gaat toch niks boven Nederland. Hoewel Australië ook niet slecht is, ben benieuwd naar je verhalen! Gefeliciteerd nog met alweer een gouden medaille. Wel jammer dat je niet bij de senioren op het podium stond, maar ik neem aan dat je niet echt rust hebt genomen voor dit NK. Het WK is veel belangrijker. Heel veel plezier daar en heel veel succes alvast, maar ik zal nog wel wat schrijven voor die tijd. Groetjes! Birgit

  • 15 September 2005 - 19:03

    De Bootsen:

    blij dat alles met de reis goed is gegaan, we hebben nu je nummer dus we zullen een keer iets van ons laten horen. We hopen dat je een hele leuke tijd tegemoet gaat. We lezen graag over je belevingen dus wij zullen elke dag onze mail gaan checken of je site om op de hoogte te blijven. Tot snel Groetje van de bootsen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2007

Einde seizoen

26 Augustus 2007

1e in ‘thuis’ wedstrijd

06 Augustus 2007

4e plaats 70.3 Half Ironman Antwerp

09 Juli 2007

Franse Grandprix wedstrijd

26 Juni 2007

Prima week
Michelle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 34784

Voorgaande reizen:

13 September 2005 - 18 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: