2e verslag - New Castle - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu 2e verslag - New Castle - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

2e verslag - New Castle

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

16 September 2005 | Australië, Sydney

Hallo iedereen,

hier weer een berichtje en dit keer van down under! Zoals jullie snappen heb ik ook de 2e vlucht overleeft en die was een stuk minder erg. M'n stoelgenoot stonk dit keer niet en was een meisje uit Belgie (Franse gedeelte helaas). Ook heb ik het 2e stuk een aantal uurtjes geslapen. Ik kwam op 19.30 uur (Aussie tijd) aan op de luchthaven. Daarna moest ik door de douane heen, de 1e douane ging wel oke maar de 2e niet meer. Ze hebben al m'n tassen overhoop gehaald, want een hond had iets geroken (blijkbaar iets van eten ofzo). Dat was niet zo heel handig aangezien ik blij was dat alles in m'n tassen zat, kun dus weer lekker opnieuw beginnen... Maar uiteindelijk toch wel allemaal goed gekomen! Daarna moest ik een uurtje wachten op de andere twee atleten, we werden vervolgens met een busje naar New Castle gebracht. New Castle ligt vlak boven Sydney, op de kaart althans. Wij in Nederland zouden zeggen het ligt aan de andere kant van Nederland nl 200km verderop. Ook dat was gelukt en dus kwamen we om 23.30uur aan op plaats van bestemming. We konden snel inchecken en richting onze huisjes. We slapen in een motel en hebben 2 mooie huisjes. Ik ben dan ook snel gaan douchen en daarna snel gaan slapen. De hele nacht goed geslapen en de volgende dag zijn we op zoek gegaan naar een winkel om eten en dergelijke in te slaan. We moeten zelf voor al ons eten zorgen. Het een en ander gekocht, ze hebben zelfs een apart rek met allemaal voornamelijk Nederlandse producten zoals hagelslag, vlokken, appelstroop, ontbijtkoek enz... 's Middags zouden we gaan fietsen maar al snel ging de pomp kapot dus dat ging helaas niet door. Daarom hebben we onze loopschoenen maar aangetrokken en zijn we hardlopend naar een fietsen winkel toe gegaan om een pomp te kopen. Op de terugweg een winkel ingelopen die allemaal landkaarten enz. verkoopt en daar moest ik er natuurlijk ook eentje van kopen. Eentje speciaal voor de outback! (Mam, er komt er ook eentje jullie kant op). Het laatste stukje moesten we in het donker lopen want om 18uur gaan de lantaarn palen al aan.

En dan vandaag..... niet veel te melden want het is hier slecht weer in tegenstelling tot gisteren toen was er een strak blauwe lucht en een aangenaam temperatuurtje. Nu dus niet meer het regent al de hele dag! Vanochtend hebben we wel het fietsparkoers verkent dus ook in de regen en het is een zeer pittig parkoers. Het parkoers loopt langs de zee en er staat dus heel veel wind! typisch NL. We zullen het van de week nog wel een aantal keren gaan bekijken. Doordat het steeds harder is gaan regenen is de looptraining voor 's middags van het programma gehaald, maar dat gaf mij mooi de tijd dit 'hele' stuk te typen. Vandaar dat ook hier mijn verhaal stopt voor nu.

Jullie horen snel meer van mij!

Groetjes,
Michelle

  • 16 September 2005 - 08:37

    Paul Musters:

    Mooi dat het een zwaar fietsparcous is!!

    Komt helemaal goed met jou op het WK!!

    Groeten Paul

  • 17 September 2005 - 18:16

    Oma Fangmann:

    Hou je taai, ik ben tot nu toe op de hoogte!
    Doe je best en kijk goed uit groetjes en liefs van Oma

  • 19 September 2005 - 19:03

    Marlous:

    He Mich! Ik hoop dat alles goed met je gaat, vind het erg leuk je verslagen te lezen...Heeeel veel succes op t WK en geniet lekker van je tijd daar, ennuh hou ons maar lekker op de hoogte ;)
    kus Marlous

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2007

Einde seizoen

26 Augustus 2007

1e in ‘thuis’ wedstrijd

06 Augustus 2007

4e plaats 70.3 Half Ironman Antwerp

09 Juli 2007

Franse Grandprix wedstrijd

26 Juni 2007

Prima week
Michelle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 34784

Voorgaande reizen:

13 September 2005 - 18 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: