3e verslag - Newcastle - Reisverslag uit Newcastle, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu 3e verslag - Newcastle - Reisverslag uit Newcastle, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

3e verslag - Newcastle

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

21 September 2005 | Australië, Newcastle

Hallo iedereen,

zo nu worden jullie wakker en hebben jullie gelijk weer een mailtje van mij.
Wat is er allemaal gebeurd de afgelopen dagen??? Niet zoveel eigenlijk, de dagen bestaan voornamelijk nog uit wat trainen en rusten. Toch hebben we nog wel wat leuke dingen gedaan. We zijn afgelopen zaterdag naar een Faunapark geweest en daar hebben we allerlei Australische dieren ontmoet (gek he). Was wel leuk om een emoe, koala, wombat enz.. van zo dichtbij te zien. Gisteren (dinsdag) zijn we een dagje naar Sydney gegaan om daar de toeristische plekken te gaan bezoeken. In Sydney was het heel mooi en zeer indrukwekkend! Eigenlijk is een dag veel te kort en daardoor hebben we maar een paar dingen gezien. We zijn allereerst naar het Opera House geweest en daar vandaan was ook de Harbour Bridge te zien. Na een aantal foto's te hebben genomen zijn we met de trein en monorail naar het Sydney aquarium gegaan. Daar hebben we de rest van de middag rond gelopen. 's Middags bij een Italiaan een heerlijk bord lasagne gegeten en daarna weer met de trein terug naar Newcastle. De treinreis duurde 3 uur! (maar ja niks aan te doen je moet er wat voor over hebben...)Gelukkig is het weer hier de afgelopen dagen erg goed. De temperatuur is zeer aangenaam en de lucht is sinds het vorige verslag strak blauw! We zijn nu eigenlijk een beetje aan het wachten tot de wedstrijd gaat beginnen. Voor de mensen die aan me willen denken tijdens de wedstrijd, ik start om 8.35uur aussie tijd (er is 8uur verschil). Ik ga er weer mee stoppen, want verder heb ik niks nieuws te vertellen. Ik zal ook een paar mooie foto's bij het verslag zetten zodat jullie kunnen zien hoe mooi het hier is!

Groetjes,
Michelle

• 21 September 2005 - 06:29

Wil:

Hoi,
    Bedankt voor het 2e verslag,leuk hoor,ook de foto's'ik heb er 1 uitgeprint en je prijkt voor m'n neus, leuke foto hoor!!!Michel en Eva zijn vandaag zeilen, het weer is prima hier, veel liefs Wil

• 21 September 2005 - 06:31

Wil:

Sorry, ik bedoelde 3e verslag.

• 21 September 2005 - 07:27

Paul Musters:

Hey Michelle,

Leuk verslagje, en heel gaaf dat er foto's bij zitten!!

Doe je de groeten aan Tino en Brian?
    Heel veel succes bij de wedstrijd, ook voor die andere 2.

Groeten, Paul

• 21 September 2005 - 10:15

Bart:

Hey Michelle.

Cool om te horen dat je t leuk hebt daar Down Under. De foto's zien er idd erg mooi uit!

Groeten!
    -Bart

• 21 September 2005 - 16:55

Harry Ruumpol:

Hey Michelle, ik zie dat jullie het ontzetten leuk hebben daaro, alleen mis de trainings foto's wel een btje:P, jullie trainen toch wel daar? :p haha

Groeten Harry

• 23 September 2005 - 09:45

Familie Snoek:

Heey Michelle!

We willen je ff heeeeel veeeel suc6 met je WK van8! We horen t snel!

Groetjes,

Mark & Els
    Chris, Bart, Thom & Joep

• 23 September 2005 - 10:12

Familie Boots:

michelle,

wij willen je alvast heel veel suc6 wensen met je wedstrijd, we genieten van de laatste dagen heel mooi weer. Wij vinden het erg leuk je verslagen te lezen en ook om de foto`s te bekijken. tot snel.

• 28 September 2005 - 06:46

Yill:

Wow! Wat een mooie foto's!

Vooral die koala spreekt me aan :O)

Veel plezier nog!

Groetjes Yill