4e verslag - Sydney Airport - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu 4e verslag - Sydney Airport - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

4e verslag - Sydney Airport

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

26 September 2005 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

ik sta nu op Sydney Airport. Ik heb net Tino en Brian uitgezwaaid. Zij gaan nu weer 2 lange vluchten tegemoet naar Nederland en ik blijf hier nog ongeveer 4 maanden.

Het is toch wel een beetje vreemd om zo alleen achter te blijven en nu alles in mijn eentje uit te moeten zoeken. Ik ga zo met de trein naar Sydney Central en daar ga ik naar het informatie centrum voor backpackers eens kijken wat ze me daar allemaal kunnen vertellen. Ik ben van plan om eerst richting Perth te gaan, ik heb nu alle tijd om dat eens rustig te gaan bekijken.

Dan zullen de meeste van jullie ook wel nieuwsgierig zijn naar mijn wedstrijd. Ik ben 4e geworden. Ik heb mijn seizoen afgesloten met een beetje een dubbel gevoel. Eigenlijk is dit seizoen niet zo verlopen als dat ik had gehoopt. Ik heb niet al te veel wedstrijden kunnen doen helaas.
Het WK gisteren werd afgewerkt onder zeer zware omstandigheden. Het was behoorlijk warm (rond 28gr)en het was ook een lange wedstrijd (bijna 2,5uur). Helaas ging het lopen niet zoals ik gehoopt had en ik had het erg moeilijk. Op de fiets werd er het eerste rondje onwijs hard gereden en ik had zelfs moeite om het bij te houden. Gelukkig viel het tempo in de andere rondes wat terug. Er werd vooral hard gereden in de afdaling! Met klimmen kwam ik wel elke keer als eerste boven. Ik begon samen met een andere U23 aan het fietsen, op dat moment zaten er 3 meisjes U23 voor ons. Eén meisje haalden we in na 1 rondje fietsen en het andere U23 meisje dat bij mij fietste reed in de afdaling bij me weg... Ik heb natuurlijk geprobeerd haar te volgen maar dat lukte niet. Ze begon met een te grote voorsprong op mij aan het 2e looponderdeel waardoor ik haar niet meer kon inhalen en ik dus 4e werd. Een 4e positie klinkt natuurlijk niet verkeerd alleen was het deelnemers veld niet echt groot waardoor het een beetje vertekend, helaas..

Nu ga ik dus in mijn eentje verder. Ik ga jullie proberen zoveel mogelijk op de hoogte te houden van alles wat ik bezoek en wat ik allemaal meemaak. Ik vind het heel leuk om jullie berichtjes te lezen op het internet! Dus blijf ze vooral schrijven!!

Groetjes,
Michelle

  • 26 September 2005 - 07:16

    Nicole:

    Vierde van de Wereld , GEFELICITEERD !!!

    heel veel succes met de start van je reis en we kijken weer uit naar nieuwe berichten ! succes !

    Nicole en Co

  • 26 September 2005 - 07:35

    Wil:

    Hoi,
    Ik ben iedere keer weer blij met je verslag. T'ja nu alleen weer verder, dat is andere koek.Maar tussen de regels door merk ik toch wel dat je het gaat redden.Ik vind het heel erg knap en goed van je.
    En vierde is toch niet gering hoor, gefeliciteerd!!!Heel veel liefs uit Wognum, Wil

  • 26 September 2005 - 07:59

    Rene:

    He Michelle.
    Ja 4e is de minst leuke plek. Maar het is niet anders. Je seizoen is voorbij, nu lekker gaan genieten van je vakantie. Hou je haaks, en we zien je verhalen over je ervaringen wel tegemoet.
    Groetjes R

  • 26 September 2005 - 08:14

    Trije:

    Hi,
    wij zijn wel absoluut trots op je, vierde is toch TOP!!!

    je had ook laatste kunnen worden!!

    Geniet van je reis, en doe alles wat je gaaf vind daar!!!

    LIefs Trije

  • 26 September 2005 - 08:24

    Eva:

    Goed gedaan! Je mag zelf dan niet zo tevreden zijn maar wat een prestatie en wat was het spannend!!!!! Met zn vieren om de computer en iedere keer als je naam voorbij kwam zaten we recht op! En zoeken op de foto's of we je zagen....Je kan trots zijn op je zelf!
    Heel veel liefs we denken aan je!!
    Eva

  • 26 September 2005 - 10:46

    Madelon:

    Ondanks dat je zelf niet tevreden bent, toch gefeliciteerd. Je bent wel 4e van de wereld hoor! Veel plezier de komende maanden! Ik vind het erg leuk om je berichtjes te lezen en je zo te volgen.
    Liefs, Madelon

  • 26 September 2005 - 11:15

    Paul Musters:

    Hey Michelle,

    Hele mooie prestatie daar Down Under.

    Heel veel plezier de komende maanden!

    groetjes, Paul

  • 26 September 2005 - 12:40

    Hans Licht:

    Gefeliciteerd met je wereldprestatie, en nu lekker een paar maanden wat anders doen. Pas goed op jezelf, en tot ziens. Hans

  • 26 September 2005 - 13:19

    Alex & Stephanie:

    Onwijs gefeliciteerd met je vierde plaats op het WK en wat ik gister al in mijn sms schreef, je mag trots zijn op jezelf!!

    Geniet van je rondreis en we blijven je volgen

    Liefs Alex & Stephanie

  • 26 September 2005 - 19:21

    Irene Gankema:

    Hoi Michelle,
    Toch knap hoor die 4e plaats. Ik doe het je niet na!
    Ik hoop dat je inmiddels al iets wijzer bent geworden voor het vervolg van je reis. Ik wens je heel veel succes met de start van je reis en ik blijf je volgen.

    Groetjes van Irene.

  • 27 September 2005 - 17:14

    Sandra:

    hey michelle

    goed gedaan hor!! heel veel succes met rondreizen en ik houd je site in de gaten

    groetjes sandra

  • 27 September 2005 - 18:45

    Fam. Van Vliet:

    Een 4e plek vinden wij toch een hele mooie plaats!
    Gefeliciteerd van ons en veel plezier de komende tijd!
    groetjes en take care!!!
    de Van Vlietjes

  • 27 September 2005 - 18:51

    Birgit:

    He Michelle!

    alles goed? ik vind het leuk om iedere keer zo wat van je te horen. Hier is alles ok, ik ben al een hele huisvrouw, hihi. Nou ja, ik ben vooral fanatiek aan het wassen en strijken, koken en stofzuigen laat ik aan Jochen over. Ik heb het nu behoorlijk druk, ik ben in Eindhoven drie weken skeletten aan het opgraven. Het is superleuk, maar wel vermoeiend hoor, elke dag om half 7 eruit en om 6 uur weer thuis. Gelukkig hoef ik deze weken niet zoveel te trainen. Heb al meer dan 2 weken niet gezwommen! Daar heb ik nu wel weer zin in. Zondag nog een 1/4 marathon gelopen, liep 2 km voorop voor Inge van Bergen! Helaas zette zij toen de motor aan en was gauw uit zicht, maar het viel me niet tegen na 2 weken niks doen. Verder hebben we bijna iedere avond eters of anderszins bezoek, want iedereen wil natuurlijk ons stulpje zien! Wel gezellig hoor. Je moet over 4 maanden maar weer eens komen, want we hebben een boel nieuwe dingen gekocht; een cool vloerkleed, tafeltjes en een kast. Daar blijft het ook wel bij hoor, meer past er niet in. Ik ga nu bij Aart (Kruis) en Judith (zijn vriendin) eten, zij zijn vandaag verhuist. Heeeeel veel plezier daar, ben jaloers! Ik ben nooit in Darwin geweest, volgens mij is het daar supermooi. Hoe lang blijf je daar voor je naar Perth gaat? Ik hoor wel wat je allemaal voor spannends mee maakt, groetjes! Birgit

  • 28 September 2005 - 06:43

    Yill:

    Hi meis!

    Wat een topprestatie! Ondanks dat het niet was wat je verwachtte of hoopte, is het toch een mega-prestatie waar je trots op mag/kan zijn. Don't forget, that!
    Tja, en nu ligt Australië aan je voeten....
    Veel plezier de komende tijd, liefs Yill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2007

Einde seizoen

26 Augustus 2007

1e in ‘thuis’ wedstrijd

06 Augustus 2007

4e plaats 70.3 Half Ironman Antwerp

09 Juli 2007

Franse Grandprix wedstrijd

26 Juni 2007

Prima week
Michelle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 34784

Voorgaande reizen:

13 September 2005 - 18 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: