5e verslag - Sydney YHA Hostel - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu 5e verslag - Sydney YHA Hostel - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

5e verslag - Sydney YHA Hostel

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

28 September 2005 | Australië, Sydney

Hallo iedereen,

hier alweer een berichtje van mij. Ik zit nu nog steeds in Sydney alleen niet voor lang meer, want ik ga morgen met het vliegtuig naar Darwin. Eigenlijk zou ik met de trein naar Perth toe gaan en daar vandaan met de bus naar Darwin toe en dan weer terug vliegen naar Sydney. Nu wilde ik dat gisteren allemaal gaan regelen en wat blijkt... ik kan pas op 15 oktober met de trein naar Perth! Ik had eigenlijk geen zin om daarop zolang te moeten wachten, dus draai ik het rondje maar om. Ik begin nu in Darwin en ik eindig in Perth en dan zal ik met de trein terug gaan naar Sydney. Ik heb dus gisteren een heleboel geld uitgegeven aan het vliegticket en de bus pas van 5.000km totaal zo ongeveer $1.000,-! maar ik kan nu dan ook een tijdje rondreizen. Ik ga dus morgen naar Darwin en daar wil ik een paar dagen blijven om eens uit te zoeken wat ik allemaal wil gaan zien daar in de buurt en ook richting Perth.

Nu over Sydney en het backpacken, het bevalt me wel goed zo het slapen in een hostel. Het lijkt net of ik op kamers woon en overal zelf voor moet zorgen. Ik slaap nu in de grootste hostel van Australië met 566 bedden. Het hostel heeft 9 verdiepingen met een zwembad, sauna, op 3 verdiepingen een washok, heel veel tv kamers en ook een keuken. Ik heb dus ook gisteren mijn eigen eten gekookt en ga dat vanavond weer doen! Het is alleen jammer dat alles hier in grote porties is dus ik kan wel 2/3 dagen achter elkaar hetzelfde eten. Ik slaap op een 4 persoons kamer met allemaal dames. Ik heb de afgelopen 2 avonden opgetrokken met een Canadees meisje dat ook bij mij op de kamer lag. We hebben gisteren samen gekookt en zijn daarna nog gaan koffie drinken bij Starbucks. Zij is alleen nu vertrokken naar Melbourne. Wanneer ik weer nieuwe spannende dingen meemaak zal ik nieuwe berichten plaatsen. In Sydney zelf ben ik nog niet echt aan het kijken geweest omdat Chris nog komt en ik anders alles al gezien heb, dat is niet echt leuk. Ik ben nu foldertjes enz.. aan het verzamelen zodat we straks hele dagen bezig kunnen zijn.

Groetjes,
Michelle

  • 28 September 2005 - 07:00

    Yill:

    Wat een enorm hostel! Wel lekker dat je daar alles hebt wat je nodig hebt (en meer...sauna e.d.???)

    Goed om te horen dat je het naar je zin hebt. Je hebt in ieder geval hele leuke dingen in het vooruitzicht.

    Veel plezier, ik kijk uit naar volgende berichtjes!

    Groetjes Yill

  • 28 September 2005 - 07:42

    Rene:

    He Michelle,
    Dat is het voordeel van "eigen baas" zijn. Je kan zelf bepalen welke kant je wel of niet omgaat. Knappe zak met geld die je kwijt bent gelijk. Ticket moet je niet kwijt raken denk ik.
    Wat ben je nou kwijt voor dat Hostel? Enne: zijn er géén kleinere. Ik zou er helemaal gek worden. Of staat de helft leeg.
    Vlieg je met een beetje toestel of is het een Dakota.
    Veel plezier.

  • 28 September 2005 - 17:55

    Oma Snoek:

    hallo Michelle, ik ben hier bij Sanne en daar heb ik je verslag gelezen, dus ik weet zo`n beetje wat je aan het doen bent. Je hebt grootse plannen hoor ik wel en het is fijn dat je nu weet wat je gaat doen en ook dat er zulke goede hostels zijn. Dat je nu ook je eigen eten kookt, je bent nu net als mij, ik kan ook eten voor drie dagen. Ik vind het heel leuk dat ik op deze manier met je in contact ben en ik heb vandaag je eerste kaart binnen gekregen, hartstikke bedankt, ik vond het erg leuk. Nou dat was het dan meid genieten maar.
    groetjes Oma

  • 29 September 2005 - 07:46

    Charles:

    He wat gaaf 4 maanden daar. Wens je veel plezier. Ook gefeliciteert met je plaats 4. Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2007

Einde seizoen

26 Augustus 2007

1e in ‘thuis’ wedstrijd

06 Augustus 2007

4e plaats 70.3 Half Ironman Antwerp

09 Juli 2007

Franse Grandprix wedstrijd

26 Juni 2007

Prima week
Michelle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 34784

Voorgaande reizen:

13 September 2005 - 18 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: