6e verslag - Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu 6e verslag - Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

6e verslag - Darwin

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

30 September 2005 | Australië, Darwin

Hallo weer iedereen,

Op dit moment zit ik in Darwin. Het is hier echt verschrikkelijk benauwd warm! Dus totaal geen weer om ook maar iets actiefs te doen. Ik ben hier vannacht aangekomen om +/- 1.30 uur. Natuurlijk kwamen er een heleboel backpackers tegelijk aan en stond er maar één vrouw achter de receptie dus het duurde nog een uur voor ik op bed lag. Ik ben hier met het vliegtuig naar toegekomen. In Sydney had ik gelijk al een uur vertraging. Hierdoor zou ik eigenlijk met overstap naar Darwin missen maar doordat er wel 50mensen over moesten stappen is het vliegtuig blijven wachten. Ergens is er toch wel wat tijd ingehaald omdat ik uiteindelijk maar een half uur later landde.

Ik heb nu dus ook gemerkt dat er een behoorlijk verschil is tussen de hostels. Het hostel in Sydney leek daarbij bijna wel een hotel, maar ja niks aan te doen ik hoef er alleen maar te slapen. Ik blijf hier sowieso nog een nacht en misschien zelfs nog wel eentje om hier ook het een en ander te kunnen bekijken. Daarna zal ik met mijn buspas op stap gaan. Gisteren ben ik in Sydney naar een museum geweest over vroeger en de navy. Vandaag ga ik bekijken wat ik hier in de buurt allemaal wil gaan doen en ik wil naar de garden toe gaan. Vanavond ga ik proberen mijn favoriete maal te maken... pannenkoeken.

Ik denk dat het lastig gaat worden om foto's te kunnen plaatsen aangezien er het overschrijven van foto's van camera naar computer erg lastig is, maar ik ga mijn best doen. Wanneer ik weer dingen heb meegemaakt zal ik jullie op de hoogte brengen.

Groetjes,
Michelle

  • 30 September 2005 - 08:22

    Edwin Van Dort:

    Hoi Michelle, realiseer je dat je in een bijzonder gedeelte van Australie bent dat het dichtst staat bij hoe de Abouriginals leefden/leven. Vergeet niet Kakadou te bezoeken en de krokodillentocht op de rivier te doen. Krokodillen van 4-5m voor je neus die een kippeboutje op 50 cm voor je neus weghappen! Veel plezier in het meest afgelegen maar ook het meest bijzondere gedeelte van Australie richting Perth.

  • 30 September 2005 - 13:20

    Maud:

    He Michelle!
    Eindelijk eens een reactie van mij. Heb nu pas al je berichten gelezen, had al een tijd niet meer gemaild.
    Je 4e plek is prachtig hoor! Daar hoef je je echt niet voor te schamen. En volgend jaar ga je er weer gewoon voor! Probeer eerst maar lekker te genieten, misschien doe je dit maar eens in je leven! Nou meisie, heel veel plezier en tot de volgende berichtjes!! groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Darwin

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2007

Einde seizoen

26 Augustus 2007

1e in ‘thuis’ wedstrijd

06 Augustus 2007

4e plaats 70.3 Half Ironman Antwerp

09 Juli 2007

Franse Grandprix wedstrijd

26 Juni 2007

Prima week
Michelle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 34784

Voorgaande reizen:

13 September 2005 - 18 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: