7e verslag - Katherine - Reisverslag uit Katherine, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu 7e verslag - Katherine - Reisverslag uit Katherine, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

7e verslag - Katherine

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

02 Oktober 2005 | Australië, Katherine

Hallo allemaal,

ik ben gisteren aangekomen in het plaatsje Katherine. Eigenlijk wilde ik gelijk doorgaan, maar ik ontmoette een duits meisje en vandaag hebben we samen een stuk gekanoed langs de Gorge. Het was daar heel mooi en ik heb ook een aantal foto's gemaakt. Gelukkig was er ook wat tijd om in het water te liggen want het is hier nog warmer dan in Darwin, alleen wel beter warm. Ik ben hier naar toe gekomen met een bus en zal de hele weg naar Perth ook met de bus gaan. Ik slaap nu op een kamer met 5 andere meiden. We slapen in een soort bungalow huisje. Morgen ga ik dus door naar de plaats Kununurra ik ga daar ook een aantal dingen doen en zal daar dus ook mijn verjaardag vieren (4 okt). Dat zal wel vreemd zijn om te doen in de hitte van 35gr. Ook leuk om eens mee te maken.

Allemaal nog een fijn weekend en ik spreek jullie snel weer!

Groetjes,
Michelle

  • 02 Oktober 2005 - 20:19

    Jacqueline:

    Hoi M.
    Alvast een prettige verjaardag in de hitte!
    Als je toch warmte zat hebt, stuur ons dan ook wat.See yoe .

  • 03 Oktober 2005 - 12:20

    Daan:

    Heej!
    Alvast gefeliciteerd en een hele fijne verjaardag!Groeten vanaf een leuke stageplek

  • 03 Oktober 2005 - 19:01

    Mariska En Henk:

    Michelle Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag we hopen dat jer een onwijs gezellig dag zult hebben. Het zal wel niet zo gauw meer voorkopmen dat je je verjaardag zo ver weg zult vieren

  • 03 Oktober 2005 - 19:19

    Mike Multi:

    Hoi Michelle,

    Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag.
    En ook nog met je 4e plaats.
    Ik ben (ook namens alle andere sponsoren) heel erg trots op je.
    Have fun daar .............

    Groetjes Mike Multi

  • 03 Oktober 2005 - 19:50

    Van Vlietjes:

    Hoi,
    van harte gefeliciflapstaart, heel bijzonder om helemaal aan de andere kant jarig te zijn, we denken aan je!
    Veel plezier, doe voorzichtig en geniet!!
    Groetjes van ons allen

  • 03 Oktober 2005 - 21:31

    Fam. Snoek:

    Hey Michelle, we zijn misschien wat laat, of vroeg, tis maar hoe je het bekijkt, maar gefeliciteerd met je 22ste verjaardag!

    We hopen dat je een leuke dag hebt.

    Groeten, Mark en Els, Chris, Bart, Thom en Joep.

  • 04 Oktober 2005 - 06:06

    Stephanie:

    Lieve Michelle,

    Van harte gefeliciteerd met je 22e verjaardag.
    Zal wel raar zijn om helemaal aan de andere kant van de wereld jarig te zijn. Gaat het verder allemaal goed met je?
    Ik vind het trouwens erg leuk om je verhalen te lezen. Maar zoals ik in alle andere berichten kan lezen denk ik daar niet alleen zo over.
    Hier gaat het prima! Wel wat stil zo zonder Alex. Maar ik red me prima. En voor ik het weet zijn die 11 weken weer voorbij!!
    Nou meid, geniet van je dag. En verwen jezelf maar een beetje!

    Liefs Stephanie

  • 04 Oktober 2005 - 06:16

    Maria:

    Hallo Michelle,

    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een hele fijne dag zult hebben. Je vermaakt je wel lees ik uit je verslagen. Hier mis je niet zoveel, alles gaat zijn gewone gangetje. Heel veel plezier vandaag en maak er een mooie dag van en laat jezelf vandaag lekker verwennen.
    Maria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Katherine

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2007

Einde seizoen

26 Augustus 2007

1e in ‘thuis’ wedstrijd

06 Augustus 2007

4e plaats 70.3 Half Ironman Antwerp

09 Juli 2007

Franse Grandprix wedstrijd

26 Juni 2007

Prima week
Michelle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 34784

Voorgaande reizen:

13 September 2005 - 18 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: