8e verslag - Kununurra - Reisverslag uit Kununurra, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu 8e verslag - Kununurra - Reisverslag uit Kununurra, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

8e verslag - Kununurra

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

04 Oktober 2005 | Australië, Kununurra

Hallo iedereen,

hier een verslagje van vandaag! Ten eerste wil ik iedereen heel erg bedanken voor alle berichten en smsjes die ik heb gehad voor mijn verjaardag! Ik vind t echt onwijs leuk om dat te krijgen.

Nou hoe is de dag dan vergaan... Ik ben hier gisteravond aangekomen na een busreis van +/- 7 uur. Ik werd gelukkig opgehaald door de hostel eigenaar, scheelt weer 25 kilo sjouwen. Ik heb ook gelijk geboekt voor 2 nachten, omdat je anders 's ochtends voor 10 uur weer opgehoepeld moet zijn.. Ik wilde vandaag een tour gaan doen bij het Lake Argyle en dan terug via The Ord River. De hostel eigenaar was gelijk zo aardig om een aantal dingen te laten zien en ook te bellen voor de boeking. Ik kon dus vandaag mee met een tour! Ik werd 's ochtends om 11.30 uur opgehaald en ik ben net om 17.30 weer terug gebracht. De kosten waren redelijk hoog ($120,-), maar ja ik ben jarig en ik doe dit ook niet elke dag. De tour was heel erg mooi. Eerst moesten we 70km in een bus zitten voor we bij het Lake Argyle aankwamen. Dat was niet zo heel leuk, maar daarna begon het pas echt. We zaten in zo'n tourboot en die ging sommige stukken echt onwijs hard, want we moesten al die km natuurlijk ook weer terug! Ik kan hier gelukkig ook wat foto's plaatsen dus die ga ik er zeker op zetten en jullie moeten ze maar goed bekijken. Nu denk ik dat ik straks maar uiteten ga want ik heb niet zoveel zin om vandaag te koken... Morgen blijf ik hier ook nog, want er is hier in het dorpje nog heel wat te zien. Daarna zal ik doorreizen naar Derby waar een hele oude gevangenis te zien is.

Wanneer er weer nieuwe dingen zijn laat ik het jullie weten!

Groetjes en werkse / leerse nog allemaal ;)
Michelle

  • 04 Oktober 2005 - 10:40

    Trije:

    (^)

    Happy Happy Happy Happy Happy Happy Happy Happy

    Verjaardag liefs

  • 04 Oktober 2005 - 10:56

    Barbara:

    Long shall she lihif, long shall she lihif, long shall she lihif in the gloria, in the gloria, in the gloria! Hieperthepiep, horee, hieperthepiep horee!
    Fijne verjaardag!!

  • 04 Oktober 2005 - 11:03

    Madelon:

    Michelle, hele fijne verjaardag!! Ik zou zeker gaan uit eten vandaag. Heb je wel leuk gezelschap vandaag?

    geniet ervan!

  • 04 Oktober 2005 - 11:05

    Yill:

    Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Michelle
    Happy birthday to you!!!

    Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt! Veel plezier vandaag,

    dikke pakkerd van mij

    PS jammer dat ik je van de week ben misgelopen aan de telefoon

  • 04 Oktober 2005 - 12:10

    Boots:

    hoi michelle,

    heb je onze kaart ontvangen? Leuk verslag van je verjaardag veel plezier!

  • 04 Oktober 2005 - 12:25

    Michiel:

    Hey Michelle,
    Van harte gefeliciteerd! Je verhalen zijn erg leuk om te lezen!
    gr, je vervanger op HR.

  • 04 Oktober 2005 - 12:34

    Nicole En Co:

    HEEEEEEEEEEl hartelijk gefeliciteerd met natuurlijk jouw verjaardag. Ik hoop dat je ook down under kunt genieten van heerlijke taartjes.

    dikke zoen,

    Nicole

  • 04 Oktober 2005 - 12:45

    Paul Musters:

    Gefeliciteerd daar Down Under!

    kus Paul

  • 04 Oktober 2005 - 15:18

    Bart:

    Hey Michelle.

    Coole foto's, vooral die van je verjaardagstaart, al geloof ik niet dat er 22 kaarsjes op passen ;)

  • 04 Oktober 2005 - 16:06

    Daan:

    gefeliciteerd nog he!

  • 04 Oktober 2005 - 17:30

    Sandra:

    hey michelle

    gefeliciteerd met je verjaardag!!!

    groetjes sandra

  • 05 Oktober 2005 - 18:36

    Bert:

    Hi Michelle,
    Een dag te laat (gisteren liep de tri vergadering uit omdat de secretaresse er niet was... ;-(), maar alsnog van harte gefeliciteerd hoor!
    mzzzl

    Bert

  • 05 Oktober 2005 - 20:01

    Anita, Bas En Nikki:

    Hoi Michelle,

    We hoorden dat je jarig bent vandaag en willen je vanuit De Hoef van harte feliciteren en hopen dat je er een leuke dag van hebt gemaakt (zo te zien aan het verslag en de foto's wel).
    We benijden je wel hoor, wat een bijzondere reis, dat maak je misschien maar 1 keer mee in je leven en daar moet je met volle teugen van genieten!!

    Groetjes Anita, Bas en Nikki

  • 05 Oktober 2005 - 20:43

    Irene Gankema:

    Hoi Michelle,
    nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag van gisteren!
    Ik kan me zo voorstellen dat het een wat andere verjaardag was als je gewend bent, maar je zult deze zeker niet vergeten!
    Heb je al weer een nieuwe reismaat of heb je de laatste tocht alleen gemaakt?
    Ik hoop dat je weer een leuke trip hebt naar je volgende locatie. We lezen het wel weer.

    Groetjes van Irene.

  • 05 Oktober 2005 - 20:56

    Rien Smit:

    Hoi Michelle,

    Een beetje laat maar toch nog gefeliciteerd met je verjaardag, en geniet van je reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Kununurra

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2007

Einde seizoen

26 Augustus 2007

1e in ‘thuis’ wedstrijd

06 Augustus 2007

4e plaats 70.3 Half Ironman Antwerp

09 Juli 2007

Franse Grandprix wedstrijd

26 Juni 2007

Prima week
Michelle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 34784

Voorgaande reizen:

13 September 2005 - 18 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: