9e verslag - Broome - Reisverslag uit Broome, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu 9e verslag - Broome - Reisverslag uit Broome, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

9e verslag - Broome

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

07 Oktober 2005 | Australië, Broome

Hallo allemaal,

inmiddels begeef ik me in het plaatsje Broome. Broome is een redelijk grote stad. Ik ben er nog maar net dus ik ga straks eens even kijken wat er allemaal te doen is. Wel is er hier een heel bekend strand dus daar ga ik ook sowieso even naar toe. Ik heb gelukkig de tijd want ik ben hier voor 4/5 dagen.

Gisteren was ik in de plaats Derby, maar daar was helemaal niks te beleven en daar wilde ik zo snel mogelijk weg. Ik had ook geen bereik met mijn telefoon voelde net alsof ik afgesloten was van de bewoonde wereld! Ik sliep in een soort van hostel waar alleen maar van die werkende mannen sliepen en bijna geen enkele backpacker (ik heb er geen 1 gezien, maar er schijnen er 4 gezeten te hebben).

Wat ik wil gaan doen in Broome is op een kameel rijden en dan de zon onder zien gaan, er is ook een stads tour in zo'n engelse bus dus ik denk dat ik dat ook wil gaan doen. Verder zal ik eerst een bikini moeten kopen want ik de mijne laten hangen in Kununurra want ja ik wil toch ff naar 't strand. Helaas kan ik jullie dus nu nog niks meer vertellen maar dat zal wel snel komen.

Oh ja het hostel waar ik nu verblijf ziet er onwijs mooi uit --> www.kimberleyklub.com een beetje per toeval ben ik hier beland. Ik zou eerst pas morgen hier aankomen en dan slapen in het YHA hostel (die zitten door heel Australië), maar van dit hostel stond iemand dus ik ben meegegaan met de bedoeling voor 1 nacht, maar wat bleek dit is sinds kort het YHA hostel dus ik had mijn boeking ook al hier lopen en nu blijf ik dus 4 nachten in totaal. Scheelt weer een heleboel gesjouw!

Werkse of leerse allemaal vandaag!
Blijf allemaal berichten plaatsen en smsjes sturen want ik vind t echt allemaal onwijs leuk en het is ook een leuke herinnering voor later om terug te kijken.

Groetjes,
Michelle

  • 07 Oktober 2005 - 09:50

    Edwin Van Dort:

    Hoi Michelle, Nynke en ik hebben in dec 2003 nog oud en nieuw gevierd in Broome! Wat wij erg leuk vonden om te doen is het parelmuseum die naast een uod parelvissersschip ligt aan de kust. De gids destijds was een oude parelduiker die geweldige verhalen kon vertellen over toen het parelvissen nog lopend over de bodem van de oceaan ging met een luchtslang naar boven naar een schip. Have fun in Broome. Edwin

  • 08 Oktober 2005 - 13:50

    Wil:

    Hoi Michelle,
    Zo te lezen begin je je nu aardig te amuseren.
    Vreemd idee dat het daar zo warm is, alhoewel het weer hier ook niet verkeerd
    is, nog een aardige nazomer gelukkig.Ik geniet van je verhalen, erg spannend allemaal.Heb je ook wel eens reisgezelschap?
    Veel plezier, groetjes Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Broome

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2007

Einde seizoen

26 Augustus 2007

1e in ‘thuis’ wedstrijd

06 Augustus 2007

4e plaats 70.3 Half Ironman Antwerp

09 Juli 2007

Franse Grandprix wedstrijd

26 Juni 2007

Prima week
Michelle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 34784

Voorgaande reizen:

13 September 2005 - 18 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: