10e verslag - Broome - Reisverslag uit Broome, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu 10e verslag - Broome - Reisverslag uit Broome, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

10e verslag - Broome

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

10 Oktober 2005 | Australië, Broome

Hallo iedereen,

ik ben nog steeds in Broome, maar morgen ga ik verder naar Exmouth. Lekker met de bus en de reis gaat 18uur duren goed vooruitzicht he;)! Nou ja moet toch wat als je wat dingen wilt zien...

Ik ben net terug van het strand en heb daar op een kameel gezeten. Dit was heel erg leuk om een keer te doen. Ik heb dit gedaan tijdens sunset dus ondertussen is ook nog de zon ondergegaan en dit is echt een schitterend gezicht! Helaas lukt het niet om foto's te downloaden en op de site te zetten want ik heb een heleboel mooie foto's! Gisteren ben ik ook naar het strand geweest (Cable beach) met een groep die ik in dit hostel heb leren kennen ook heb ik in de zee gezwommen. 's Avonds ben ik weer naar de (oudste) openair cinema geweest en heb ik de film Charlie and the Chocolate factory gekeken. Ik was vrijdagavond ook al geweest en toen heb ik de film Perfect Catch gezien. Ik was daar samen met een Frans meisje naar toe gegaan. Dat meisje had ik al eerder ontmoet in Kununurra. Was een leuke film. Zaterdag ben ik naar een krokodillen park geweest. Beesten zijn behoorlijk groot en lijken allemaal op elkaar! Ik heb gewacht op de tour. Tijdens de tour werden ze gevoerd en dat was grappig om te zien. Beesten doen de hele dag niks totdat ze eten krijgen.

Morgen ga ik dus naar Exmouth en dan kom ik in de buurt van het snorkelen enz.. Ik ben benieuwd, ik ga morgen in de bus wel uitzoeken wat ik allemaal wanneer wil gaan doen heb er nu toch de tijd voor! Ik heb geboekt voor 2/3 nachten in Exmouth. Daarna ga ik door naar Coral Bay wat ook heel mooi schijnt te zijn!

Maarre ik moet nu stoppen want mijn minuten zijn bijna op...

Spreek jullie snel!

Groetjes,
Michelle

  • 10 Oktober 2005 - 11:29

    Wil:

    Hoi,
    Nou je hebt een aardig reisje voor de boeg.Maar ja je ziet ook veel meer op deze manier.
    Het is allemaal een geweldige ervaring voor je, ik ben wel een beetje jaloers op je, het lijkt me fantastisch om zo rond te zwerven. En als je alleen bent maak je veel sneller contacten, Bedankt voor je verslag hoor, ik geniet er van , liefs Wil

  • 10 Oktober 2005 - 12:19

    Yill:

    He Camel-cowboy!

    zo te horen heb je straks in NL behoorlijk wat foto's in teplakken. Klinkt allemaal wel heel leuk. Leuk dat je de tijd kunt nemen om alles te bekijken, alleen wel jammer dat je dan zo lang moet reizen, maar dat heeft toch ook wel weer iets.

    Veel plezier nog!

    groetjes Yill

  • 10 Oktober 2005 - 20:43

    Jacqueline:

    Sjors zal stikjaloers zijn als ik hem vertel dat je Sjakie en de chocoladefabriek hebt gezien. Hij heeft namelijk de luistercd's en kent die inmiddels uit z'n hoofd. Ook wilde hij graag een chocoladereep proeven, maar die vond hij niet lekker. Sindsdien hoeft de luistercd ook niet meer zo nodig. By the way,stonken die kamelen niet verschrikkelijk??????????
    Veel plezier in de bus straks, ik ga nu naar bed.
    Welterusten (voor mezelf dan, want jij komt er net uit, mag ik hopen) Doeiiiiiiii

  • 10 Oktober 2005 - 23:31

    Daan:

    Hallo hallo, nog steeds naar je zin zo te horen. Ben stiekem erg jaloers op de vrijheid die jij hebt! Groeten

  • 11 Oktober 2005 - 07:54

    Maria:

    Zo te horen zie je nogal wat van de omgeving daar. Prachtig lijkt het mij, ik zou zo met je willen ruilen, maar ja dat zullen wij Jayden maar niet aan doen. Veel plezier meid
    Groetjes Maria

  • 11 Oktober 2005 - 13:02

    Andrea Snoek:

    18 uur in de bus.....en ik maar klagen over het vervoer vanuit mijdrecht. veel plezier!! Ja ja ook wij lezen je verhalen. leuk hoor.

    groetjes en geniet ervan.

    John Andrea en Jimmy

  • 11 Oktober 2005 - 16:50

    Andere Van Vlieten:

    Eindelijk een berichtje van de van vlieten uit de hoef. nog gefeliciteerd met je verjaardag en de 4e plaats, geweldige prestatie. we hebben pas sinds zondag het adres van je website maar we hebben alles gelezen en zijn blij dat je het naar je zin hebt met al dat leuks wat er te beleven is. geniet ervan en tot sprekens van Ton, Mieneke, Jim en Ron
    ps: Jim komt 3 nov aan in Sydney voor een werk en reis jaar.

  • 13 Oktober 2005 - 20:11

    Krista:

    Hee Michelle, eindelijk een berichtje van mij. Kreeg al je berichten niet meer en heb net pas al je verslagen gelezen! Je hebt al veel gezien en klinkt allemaal erg goed! O ja, ook nog gefeliciteerd met je verjaardag :)Veel plezier!! Groetjes, Krista

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Broome

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2007

Einde seizoen

26 Augustus 2007

1e in ‘thuis’ wedstrijd

06 Augustus 2007

4e plaats 70.3 Half Ironman Antwerp

09 Juli 2007

Franse Grandprix wedstrijd

26 Juni 2007

Prima week
Michelle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 34784

Voorgaande reizen:

13 September 2005 - 18 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: