11e verslag - Coral Bay - Reisverslag uit Coral Bay, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu 11e verslag - Coral Bay - Reisverslag uit Coral Bay, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

11e verslag - Coral Bay

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

14 Oktober 2005 | Australië, Coral Bay

Hallo iedereen,

hier weer een berichtje van mij.
Ik ben gisteren aangekomen in de plaats Coral Bay. Dit is een heel klein plaatsje waar 120 mensen wonen en dus ook veel meer toeristen zijn dan bewoners. Ik ben niet rechtstreeks vanuit Broome naar Coral Bay gegaan, ik heb tussendoor nog een nacht (gedeeltelijk buiten) door gebracht in Exmouth. (Na een busreis van 18uur!) Daar wilde ik een aantal dingen doen maar geen van allen lukte en/of werd geannuleerd. Ben dus maar gauw verder gegaan.

Vandaag heb ik een 6 uur durende tour gedaan wat echt super mooi en gaaf was! Ik heb vandaag gesnorkeld tussen het koraal, ik heb walvissen gezien en ook nog schildpadden. Die schildpadden waren echt leuk, kwamen elke keer even met hun hoofd boven om lucht te happen en dan gingen ze weer onder water. Voor de walvissen moest je wel veel geduld hebben. Duurde elke keer heel lang voor je weer wat zag, gingen ze weer onder en dan weer een paar minuten wachten, maar het was de moeite waard! Snorkelen was ook heel leuk alleen wel wennen. Tijdens zwemtrainingen al wel regelmatig gedaan, maar toch weer even nadenken hoe krijg ik lucht??

Eigenlijk was ik van plan vannacht verder te gaan, maar helaas gaat de bus dan niet. Ik ga nu dus maandag 3.15uur verder naar Denham waar ik hoop ik wat dolfijnen te zien krijg. Woensdagochtend of avond ga ik dan weer verder naar Perth. Nu moet ik me dus vermaken in een plaats waar 120 mensen wonen.. daarom ga ik morgen of zondag op een quad rijden! Ben benieuwd hoe dat is... de andere dag zal ik wel lekker op het strand gaan liggen want het water is hier echt zo mooi licht blauw! En dit waren weer mijn belevenissen van de afgelopen dagen.

Spreek jullie snel en een fijn weekend allemaal!

Groetjes,
Michelle

  • 14 Oktober 2005 - 13:16

    Andrea:

    Wat....heb je nou 18 uur voor nop in die bus gezeten?? Of was er toch wel iets moois te beleven?? Nou ja vanuit een bus zie je wel veel van het land en kun je lekker onderuit gezakt genieten. Maar 18 uur en dan niet kunnen doen wat je wilde is wel balen!!

    Veel plezier met die 120 mensen. Mischien willen ze gezeldschapsspelletjes doen!!!
    Ik ben benieuwd hoe dat quad rijden je bevalt, ik heb laatst gehoord dat dat nog niet meevalt. Succes.

    Fijn weekend

    groetjes van de Diamant-Snoeken

  • 14 Oktober 2005 - 17:59

    Nynke Visser:

    He Michelle,
    Heb je ook mantha-rays gespot? Ed en ik hebben die daar wel gezien. Misschien moet je nog eens informeren voor een andere snorkeltrip. Het zijn van die supergrote platte vissen. Echt de moeite waard.

  • 15 Oktober 2005 - 07:46

    Tom En Ron:

    We lezen je berichten en vinden het prachtig voor je,dat je het zo naar je zin hebt. Alleen nu je over vissen begint, raak je een gevoelige snaar bij Tom.Zitten er ook snoeken en karpers en zo ? Heb je er ook foto's van ? Nou, geniet er van, en we blijven je volgen !
    Ron,Cora,Bas,Kim & Tom.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Coral Bay

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2007

Einde seizoen

26 Augustus 2007

1e in ‘thuis’ wedstrijd

06 Augustus 2007

4e plaats 70.3 Half Ironman Antwerp

09 Juli 2007

Franse Grandprix wedstrijd

26 Juni 2007

Prima week
Michelle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 34784

Voorgaande reizen:

13 September 2005 - 18 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: