12e verslag - Denham - Reisverslag uit Denham, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu 12e verslag - Denham - Reisverslag uit Denham, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

12e verslag - Denham

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

18 Oktober 2005 | Australië, Denham

Hallo iedereen,

hier weer een verslagje van mij. Inmiddels ben ik al bijna 2 dagen in Denham, maar ik ga vannacht verder naar Perth. Het was mijn bedoeling om zaterdagnacht al naar Denham toe te gaan, maar dat bleek niet te kunnen...(ik had niet goed op de timetable gekeken), dus ik moest nog 2 dagen extra blijven in Coral Bay. Zaterdags heb ik niks gedaan, het was erg slecht weer, koud en ontzettend veel wind! Ik heb die dag wel een tour geboekt zodat ik zondags wel iets kon gaan doen. Zondags heb ik een adventure op een quad gedaan, dat was echt onwijs gaaf! Met 50km/h over het strand, super!! Gelukkig was het die dag qua weer een stuk beter en heb ik 's middags nog even op het strand gelegen.

's Nachts ben ik dus verder gegaan naar Denham. Denham ligt 30km bij Monkey Mia vandaan dat bekend staat om z'n dolfijnen. Gisteren heb ik niks gedaan behalve 4 films gekeken, ik moest een beetje bijkomen van het 's nachts in de bus zitten. Vanochtend werd ik om 7.45uur opgehaald om naar Monkey Mia toe te gaan. En inderdaad de dolfijnen heb ik zelfs kunnen aanraken (dat mocht dan helaas weer niet), dat was echt onwijs leuk om mee te maken! Daarna had ik me ingeschreven voor een tour. Eerst wilde ik niet met die tour meegaan, maar omdat er hier verder ook niks te doen bleek heb ik het toch maar gedaan. Uiteindelijk was de tour heel erg leuk en leerzaam. We waren met z'n achten en hebben de omgeving verkend met een auto en zijn op een aantal plaatsen gestopt om wat dingen beter te bekijken. Nu heb ik net m'n eten gemaakt en opgegeten en zo gaan we met een hele groep naar een hot spring toe om even te relaxen en te zwemmen. Daarna ga ik heel snel slapen want ik word morgen weer om 5.30uur opgehaald voor mijn reis naar Perth, waar ik 's avonds om 20.00uur aankom! Wel balen ik moet tussendoor nog ergens 2,5uur wachten...helaas niks aan te doen.

Ik heb dan nog 3 dagen in Perth, ik vlieg zaterdag weer terug naar Sydney. Dan komt Franck op zondag en gaan we 3 weken wat van de oostkant bekijken. Ik heb me in Perth ingeschreven voor 2 tours, maar weet nog niet of die doorgaan want ik heb nog niks gehoord. Ik hoop t wel!

Nou ik moet stoppen, mijn tijd is op!
Spreek jullie snel weer.

grt,
Michelle

  • 19 Oktober 2005 - 19:49

    Ton En Mieneke:

    Hoi Michelle, we vinden het leuk om je te volgen, en er zo achter te komen wat eventueel ook leuk voor Jim is om te doen. Jim gaat 1nov. 19.15 de lucht in, dus het begint te spannen. heb je nog tips voor hem? wij horen dat dan wel via je ouders
    vermaak je maar goed en nog veel plezier daar aan de andere kant van de wereld. de groetjes van Ton ,Mieneke,Jim en Ron.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Denham

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2007

Einde seizoen

26 Augustus 2007

1e in ‘thuis’ wedstrijd

06 Augustus 2007

4e plaats 70.3 Half Ironman Antwerp

09 Juli 2007

Franse Grandprix wedstrijd

26 Juni 2007

Prima week
Michelle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 34784

Voorgaande reizen:

13 September 2005 - 18 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: