13e verslag - Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu 13e verslag - Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

13e verslag - Sydney

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

23 Oktober 2005 | Australië, Sydney

Hallo iedereen,

ik ben weer terug in Sydney. Gisteren ben ik van Perth naar Sydney toe gevlogen. Ik ben in totaal 3 dagen in Perth geweest en Perth is echt super mooi! Ik vind Perth qua stad mooier dan Sydney.

Woensdag heb ik de hele dag in de bus gezeten van Denham naar Perth. Onderweg zijn we nog 2x aangehouden, omdat er 2 meisjes in de bus zaten die blijkbaar iets gedaan hadden wat niet mocht..Met een half uur vertraging kwamen we aan in Perth. Het hostel had ik van te voren geboekt, maar ik moest er nog wel komen en nu was het allemaal niet zo dichtbij als anders. Samen met een ander meisje heb ik een taxi genomen, want zij had een hostel geboekt dichtbij waar ik geboekt had. Het leuke was dat de taxichauffeur een Nederlander was (hij woonde al 40 jaar in Aussie). Ik kwam rond 21.00 uur aan in het hostel, ingecheckt en daarna redelijk vlot naar bed gegaan. Het hostel was opzich redelijk, maar het was er erg smerig en vies.. Het voordeel van dit hostel was, was dat het ontbijt gratis was! Van de tours die ik geboekt had, had ik helemaal niks meer gehoord dus ben ik de volgende dag lekker in de stad rond gaan lopen, ik was namelijk op zoek naar een andere lonely planet. Die heb ik gevonden en toen heb ik heerlijk buiten op het plein in het zonnetje gezeten om de lonely planet een beetje door te bladeren. Verder heb ik niet zoveel gedaan. 's Avonds kwam ik een Duits stel tegen dat ik al een paar weken tegen kom. We zaten ook bij elkaar in de bus naar Perth toe en ze sliepen in hetzelfde hostel. Ze vroegen wat ik de dag erna zou gaan doen en ik wist het nog niet precies, ze vroegen of ik zin had om met hun mee te gaan. Dus ben ik de volgende dag met hun mee op stap gegaan, we zijn naar Fremantle toe gegaan met de trein en hebben daar rondgelopen op een markt. Daarna hebben we wat gegeten in een mossel bar, maar omdat ik geen mossels lust (dacht ik) nam ik een salade. Toch een paar geprobeerd en wat blijkt, mossels zijn heel lekker. Volgende keer ga ik ook mossels eten. Het enige nadeel was, dat het weer een beetje Nederlandse neigingen kreeg, was dus zeiknat geregend ondertussen. 's Middags weer terug naar Perth en nog even in de stad rondgelopen. Gisteren ben ik nog naar Kings Park geweest. Een super mooi en groot park. Heerlijk om doorheen te wandelen. Daarna terug naar hostel gegaan, want ik zou naar het vliegveld worden gebracht. Dus naar het vliegveld toe en naar Sydney toe gevlogen. Nu is het eigenlijk weer einde verhaal...

Spreek jullie snel!

Groetjes,
Michelle

  • 23 Oktober 2005 - 09:51

    Wil:

    Waar deze reis niet goed voor is zeg, nu kan je bij mij ook Mosselen eten. Bedankt voor je verslag, iedere keer weer leuk.

  • 23 Oktober 2005 - 10:17

    Mariska:

    Blij dat ikweer bericht kreeg was een paar berichtjes kwijt. Vind het leuk om te lezen hoe het met onze grote nicht gaat.Veel plezier met.....!!!! Geniet er van groetjes Henri en mariska

  • 23 Oktober 2005 - 18:57

    V. Vlietjes:

    Ja, Coral Bay sprak Rick ook wel aan, zo snorkelen tussen het koraal en bij de walvissen en schildpadden.
    Nog bedankt voor je kaart, vonden we heel leuk.
    groetjes weer en blijf vooral genieten!
    Nico Lia Rick en Dennis

  • 24 Oktober 2005 - 08:22

    Eva:

    Niet te geloven wat je daar allemaal mee maakt en ziet! Wordt er een beetje jalours van hoor.... Ik wilde je ook nog even bedanken voor je kaartje. Was erg leuk om voor het eerst samen met Michel post te krijgen (net echt);-)Veel plezier nu Franck er ook is!

  • 25 Oktober 2005 - 07:45

    Andrea:

    Hoi Michelle, ik was gisteren bij oma en die had een briefje voor je geschreven, ik zal het even voor je typen:

    Bedankt Michelle,
    Wat een verrassing al die mooie foto's. Je staat overal goed op hoor. Wat leuk om verschillende mensen te ontmoeten, om mee te reizen. Dat is gezelliger als alleen. Ik heb je verslagen met plezier gelezen, geniet maar zoveel mogelijk. Wij genieten mee.
    Groetjes van Oma en Niels

  • 25 Oktober 2005 - 10:52

    Yill:

    Wow! Wat een Nederlandse invloeden aldaar aan de andere kant van de wereld!
    Regen, mosselen...
    Goed man, dat je hettoch probeert te eten, het is ook erg lekker!!! Dat zeggen Trije en ik al de hele tijd :o)
    Lijkt me duidelijk wat het volgende personeeluitje gaan eten haha

    Meis, veel plezier, ook met Franck, hoop dat jullie een leuke tijd hebben!

    groetjes Yill

  • 28 Oktober 2005 - 13:59

    Trees:

    hoi Michelle,
    het is hier nog steeds zomer. leuk om de verslagen te lezen, en vanaf hier wens ik jullie veel plezier. groetjes van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2007

Einde seizoen

26 Augustus 2007

1e in ‘thuis’ wedstrijd

06 Augustus 2007

4e plaats 70.3 Half Ironman Antwerp

09 Juli 2007

Franse Grandprix wedstrijd

26 Juni 2007

Prima week
Michelle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 34784

Voorgaande reizen:

13 September 2005 - 18 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: