14e verslag - Port Douglas - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu 14e verslag - Port Douglas - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

14e verslag - Port Douglas

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

31 Oktober 2005 | Australië, Port Douglas

Hallo iedereen,

hier weer een berichtje van mij. Het heeft even geduurd, maar dan krijg je ook wat (hoop ik...).

We zijn hier nu in Port Douglas, dat ligt ongeveer 100km boven Cairns. We zijn hier sinds zaterdag. Franck is vorige week zondag aangekomen in Sydney. Eerst zijn we een paar dagen in Sydney gebleven en hebben het daar een beetje verkend. We hebben de Darling Harbour gezien, zijn bij de Harbour Bridge & Opera House geweest en we hebben nog in de Botanic Gardens rond gelopen. Daarna zijn we met het vliegtuig naar Cairns toe gevlogen en hebben een 4WD auto gehuurd, een hele mooie! Vanaf het vliegveld zijn we rechtstreeks naar Trinity Beach gereden, een plaatsje net boven Cairns maar daar zijn wat minder toeristen. We hebben daar een appartement gehuurd voor 2 nachten. Het was een super groot appartement, eigenlijk voor 6 mensen, maar het was het enige dat nog vrij was dus kregen wij het gewoon voor de prijs van 2! Van daaruit zijn we vrijdags met de auto gaan touren en hebben we een aantal bezienswaardigheden bezocht. We hebben een hele mooie waterval gezien, hebben wallaby's gevoerd (zelfs ik!) en ik heb als super woman door de bergen gereden. Zaterdags zijn we naar Port Douglas door gereden. We hebben nu weer een mooi (spook)appartement. De hele nacht zijn er allemaal vreemde en angstaanjagende geluiden! (niks voor mij dus.) Gisteren hebben we ook weer rondgetourd met de auto richting Daintree. We kwamen in het rainforest gebied, de naam zegt het al... het begon te regenen, toen zijn we maar omgekeerd en teruggereden. Vandaag hebben we een sail tour gedaan op een catamaran. Ook hebben we nog +/- een uur gesnorkeld wat heel erg mooi was en we hebben Nemo gevonden. We hadden veel geluk vandaag want het was super weer. Morgen gaan we weer verder, we gaan naar Cooktown. Hier mag je alleen komen met een 4WD auto, wat een toeval he... Daar blijven we 1 of 2 nachten en dan gaan we weer richting Cairns, want we vliegen vrijdag naar Melbourne toe. Vanuit Melbourne gaan we met de auto naar Sydney.

Spreek jullie snel weer!

Groetjes,
Michelle (& Franck)

  • 31 Oktober 2005 - 12:42

    Yill:

    Wow! Dat klinkt allemaal supercool, leuk hoor. Volgens mij vermaken jullie je wel.
    Veel plezier nog en tot horens!

    groetjes Yill

  • 31 Oktober 2005 - 17:18

    Ilona:

    Hee!! Nice verslag hoor! keep on doing the good stuff! Veel plezier met zn tweetjes! Groetjes Ilona

  • 31 Oktober 2005 - 20:22

    Hans Licht:

    Hoi Michelle, Ik lees al je verslagen met veel plezier. Maar nu vraag ik me af: Wie is Franck??? Heb ik wat gemist? Veel plezier verder. Groeten Hans

  • 31 Oktober 2005 - 21:14

    Nicole:

    Geweldig zo'n avontuur ! geniet er maar van.
    Helaas nog geen baby nieuws van Kris, keep you posted !!!

    x,

    N

  • 01 November 2005 - 13:49

    Diana Gorter:

    Leuk je verslagen te lezen! Een aantal dingen herken ik omdat ik daar ook ben geweest en dat is leuk weer te lezen. Hebben jullie ook de brug in Sydney nog beklommen?? Groetjes en lekker genieten!! Kus van Eva

  • 01 November 2005 - 21:03

    Michel:

    Franck?? wie is Franck??

  • 02 November 2005 - 08:53

    Stephanie Hendriks:

    Wat een onwijs leuke foto's! Het is te zien dat je flink aan het genieten bent. Het is ook erg leuk om al je verhalen te lezen.

    Veel plezier!! Liefs Stephanie

  • 08 November 2005 - 08:02

    Eva:

    Hey Michelle,
    Leuk je verslagen, ik lees ze allemaal (stiekem op t werk). Klinkt echt allemaal heeeeeel erg gaaf, wat een avontuur! Super dat Franck er nu is, ik hoop dat jullie een superleuke tijd hebben daar samen. Geniet ervan. Bij ons is de wintertraining uiteraard alweer volop aan de gang. We missen je wel! Vanavond 20x300m... groetjes, ook van een hoop anderen uit de GAC-groep!
    Liefs,
    Eva

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Port Douglas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2007

Einde seizoen

26 Augustus 2007

1e in ‘thuis’ wedstrijd

06 Augustus 2007

4e plaats 70.3 Half Ironman Antwerp

09 Juli 2007

Franse Grandprix wedstrijd

26 Juni 2007

Prima week
Michelle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 34784

Voorgaande reizen:

13 September 2005 - 18 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: