15e verslag - Lakes Entrance - Reisverslag uit Lakes Entrance, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu 15e verslag - Lakes Entrance - Reisverslag uit Lakes Entrance, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

15e verslag - Lakes Entrance

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

08 November 2005 | Australië, Lakes Entrance

Hallo iedereen!

Inmiddels is het alweer een tijdje geleden qua typen, maar hier weer een berichtje.

We zijn nu aan de andere kant van het land, namelijk onder in. We zijn afgelopen vrijdag van Cairns naar Melbourne toe gevlogen. In Melbourne konden we onze andere auto ophalen en toen zijn we richting de stad gereden. In Melbourne op zoek gegaan naar een hotel. We zijn bij het Holiday Inn beland. Het was inmiddels vrijdagmiddag/avond en dus tijd voor de borrel. We vonden een café waar allemaal van die zakelijke werklui aan hun vrijdagmiddag borrel zaten. Zaterdags hebben we Melbourne een beetje verkend. We zijn allereerst naar de shopping area toe gelopen en hebben daar een heleboel cd's gekocht, want dat kost hier bijna niks. Daarna hebben we een boottocht gemaakt op de Yarra river. Na de tocht hebben we wat gedronken op een terrasje, het was super weer die dag dus we hadden dorst gekregen. Ondertussen werd voor onze neus de kerstboom opgetogen! Na het terrasje zijn we naar de Rod Laver Arena gewandeld en ondertussen kwamen we (vanuit ons perspectief) ondersteboven luidende klokken tegen. Zondag hebben we Melbourne verlaten en zijn we via de Great Ocean Road naar Port Campbell gereden. Qua tijd was het een behoorlijk lange rit, onderweg een paar keer gestopt om scenic look out's te bezichtigen. Maandag zijn we weer terug gereden alleen nu Melbourne voorbij helemaal tot Foster. In het begin hebben we nog de Great Ocean Road gevolgd en the Twelve Apostles bekeken wat heel erg indrukwekkend was! Daarna zijn we via de snelweg/grote weg verder gereden. Gisteren leek heel erg op Nederland, alleen maar file en regen!! Het bleef dus de hele dag en nacht regenen, dus maar weer snel weg uit Foster. Vandaar dat we nu in Lakes Entrance beland zijn. De regen is inmiddels opgehouden en morgen schijnt het weer super weer te worden. We gaan dus kijken of we een stukje kunnen zeilen.

Als jullie willen smsen kan dat weer naar mijn Nederlandse nummer (kost jullie je gewone sms tarief nl), ik zal jullie wel terug smsen via een Aussie nummer, maar dat maakt niks uit. Ik heb met mijn Nederlandse nummer veel meer bereik hier in Aussie namelijk.

Spreek jullie snel!

Groetjes,
Michelle & Franck

• 08 November 2005 - 20:03

Daan:

Leuk om te horen wat er allemaal te doen is en hoe je het beleefd! greetz

• 09 November 2005 - 16:08

Yill:

Hi michelle,

Het duurde even voordat het kwartje viel dat je mij sms-t via je Austr. nummer...Dank voor je berichtjes dus.
    Knie'tje gaat wel oke en heb het erg druk, prive en werk.
    Wel allemaal leuke dingen of "uitdagingen", je kent het wel...
    Goed om te horen dat je het naar je zin hebt, samen met Frankc, zo te lezen vermaken jullie je ook wel. Wel gek om ineens zo'n kerstboom te zien...Nederland is nog helemaal in de ban van Sinterklaas!
    Allebei, veel plezier en geniet ervan, hier is het niet echt lekker weer

Groetjes Yill

• 09 November 2005 - 18:52

Ome Henri En Mariska:

Hoi M en F,
    Fijn dat jullie het naar het zin hebben> We genieten van jullie verhalen en zijn stiekem een beetje jaloers, maar vindenhet fijn voor jullie.
    Nog veel plezier de laatste dagen samen en heel veel plezier straks met Chris
    Groetjes H en M

• 11 November 2005 - 18:25

Oma Fangmann:

hallo Michelle en Franck,
    Hoe gaat het met jullie, hebben jullie het leuk. Fijn dat je gebeld hebt en bedankt voor je kaart. Leuke foto`s gezien bij tante Trees, verder nog heel veel plezier met Chris. Groetjes en veel liefs van oma