16e verslag - Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu 16e verslag - Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

16e verslag - Sydney

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

13 November 2005 | Australië, Sydney

Hallo iedereen,

hier weer een berichtje.
Ik ben nu weer in Sydney en helemaal alleen... Ik heb Franck net naar het vliegveld gebracht. Ik heb zo met Jim afgesproken, want die is ook in Sydney en dinsdagavond komt Chris aan in Sydney.

De afgelopen paar dagen hebben we een beetje gerelaxed. We zijn van Lakes Entrance naar Canberra gereden, toen we 70km op weg waren zijn we weer terug gereden want Franck was z'n Blackberry en schoenen vergeten, geeft niet konden we nog even lekker een kopje koffie drinken! Daarna zijn we wel in 1x doorgereden naar Canberra, het grappige was dat toen we in New South Wales kwamen het landschap gelijk veranderde. We zijn 1,5 dag in Canberra geweest en hebben een beetje winkeltjes gekeken en lekker koffie gedronken op terrasjes en ik heb echte Nederlandse poffertjes gegeten, al smaken die van mij toch lekkerder! Gisterochtend zijn we naar Sydney toe gereden, dat was niet zo heel erg ver hier vandaan +/- 300km. Toen gingen we even op internet en Franck ging zich alvast online inchecken, en wat bleek.... hij moest niet op maandag, maar op zondag al terug vliegen. Dat was wel een domper want opeens was het onze laatste dag samen.. Ik voel me nu dus ook heel erg eenzaam. Hoop dat t over een paar dagen weer beter gaat en dat we (Chris en ik) nog hele mooie 7 weken gaan krijgen, met mooie dingen en mooi weer!

Hoop jullie snel weer te spreken en jullie mogen blijven smsen (zeker nu)!

Groetjes,
Michelle

  • 13 November 2005 - 09:07

    Wil:

    Hoi,
    Ik lees net je nieuwe verslag, ja wat jammer he dat Franck nu weg is.Jullie hebben wel genoten als ik dat allemaal zo lees.Maar geniet nu maar weer verder, liefs Wil

  • 13 November 2005 - 18:56

    Mariska:

    Ja ongezellig na zoveel dagen met z'n tweeen maar de tijd vliegt zo te lezen. Voordat je het weet is je volgende mannelijke afspraak er weer. Hoe krijg je het voor elkaar menig vrouw zou jaloers zijn. Geniet ze. Henk en Mariska

  • 13 November 2005 - 20:10

    Lia:

    Hoi, leuk, jullie hebben veel gezien samen, zal wel weer even wennen zijn. Als je Jim nog een keer ziet doe hem de groeten en alvast weer veel plezier toegewenst samen met Chris!
    groetjjes van ons allen
    Nico, Lia, Rick en Dennis

  • 14 November 2005 - 10:06

    Alexandra:

    Chris is in elk geval goed door de rij op Schiphol gekomen en de rest zal ook lukken :)
    Over 2 dagen gaan jullie lekker samen op pad en ik ben benieuwd naar de dagboekfragmenten!

    Liefs,

    Alexandra

  • 14 November 2005 - 14:49

    Nicole:

    Wie is Jim ? Succes nog de komende 7 weken en blijf ons op de hoogte houden want we blijven je volgen !
    Adres van Krista volgt asap !

    Nicole

  • 15 November 2005 - 20:53

    Ton ,Mien En Ron:

    Leuk je verslagen te lezen, nu helemaal, nu Jim er ook zit. Wel apart zeker om Jim in Australië te ontmoeten. Je hebt gelukkig dit weekend met hem op kunnen trekken, dat maakte je misschien een beetje minder eenzaam. Veel plezier verder en maak er wat van samen met Cris, de groeten van de v. Vlietjes, De Hoef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2007

Einde seizoen

26 Augustus 2007

1e in ‘thuis’ wedstrijd

06 Augustus 2007

4e plaats 70.3 Half Ironman Antwerp

09 Juli 2007

Franse Grandprix wedstrijd

26 Juni 2007

Prima week
Michelle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 34784

Voorgaande reizen:

13 September 2005 - 18 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: