17e verslag - Coffs Harbour - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu 17e verslag - Coffs Harbour - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

17e verslag - Coffs Harbour

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

21 November 2005 | Australië, Coffs Harbour

Hallo iedereen,

het is alweer een week geleden dat ik jullie voor het laatst verblijd heb met een berichtje ;)!

Hier is dan het lange verhaal...
Nadat Franck vorige week weer terug is gegaan naar Nederland, heb ik een paar moeilijk uurtjes/dagen gehad. Gelukkig was Jim ook in Sydney en hebben we de volgende dag samen doorgebracht.

Dinsdagavond heb ik Chris van het vliegveld gehaald, doordat het al laat was hebben we maar heel even gekletst en zijn daarna gaan slapen. Woensdagochtend hebben we bij elkaar gezeten om te beslissen wat we nu precies zouden gaan doen, omdat ons 1e idee niet zou gaan lukken. We besloten om van Sydney met de auto naar Cairns te rijden, daar een vliegtuig te nemen naar Darwin, daar een paar dagen blijven en vervolgens weer terug vliegen naar Sydney. Toen uitgecheckt en bij een ander hostel in Sydney weer ingecheckt, een wagon hostel. We sliepen naast het treinstation in een gerenoveerde treinstel. Daarna naar het internetcafé om alles te boeken. De rest van de dag hebben we rondgelopen in Sydney, we zijn naar het Opera House en Harbour Bridge geweest. Helaas lukte het met de auto niet zoals we wilden en dus konden we niet gelijk over een auto beschikken. Daardoor zijn we eerst met de trein en al onze spullen (wat er inmiddels een hele hoop zijn) naar de Blue Mountains gegaan. Het weer in Sydney was vanaf dinsdag al slecht dus het was niet erg dat we vertrokken. In de BM was het weer gelukkig erg goed. We zijn daar 2 dagen geweest en hebben super weer gehad! We hebben heel veel gewandeld en mooie dingen gezien zoals The Three Sisters, watervallen en de Giant Stairs, dit was een enorme lange steile trap met 900 treden (het was dus verschrikkelijk maw!) Daarna zijn we teruggegaan naar Sydney en hebben een auto gehuurd. We zijn toen naar Newcastle gereden (ja, ik was weer even terug), alleen maar een nacht geslapen en de volgende ochtend vroeg weer verder gereden naar Coffs Harbour. Ook hier is het weer weer slecht. Balen hoor, maar ik heb vanochtend op een surfplank gestaan! was niet echt makkelijk maar af en toe lukte het. Morgen gaan we verder naar Byron Bay. Moet nu stoppen want mijn tijd is op, sorry.

Spreek jullie snel weer!

Groetjes,
Michelle

• 21 November 2005 - 10:19

Alexandra:

De verhalen van jou en Chris vullen elkaar mooi aan! Het weer valt dus een beetje tegen...jammer...Hoop dat jullei snel foto's kunnen uploaden om al dat moois ook hier even te kunnen bewonderen :D
    Fijne reis verder!

• 21 November 2005 - 15:28

Krista:

Zoals je misschien al gehoord hebt, op 8 november is ons meisje Mikki geboren! Daarom tussen de luiers en de voedingen door even snel een berichtje van mij. Zo te lezen heb je het nog goed naar je zin, houden zo! Geniet van je laatste 7 weken, want de tijd vliegt. Liefs Krista

• 21 November 2005 - 18:30

Sandra:

Hey michelle,
    balen dat het weer niet zo mooi is, maar verder zie je wel een heleboel van het land zo te lezen. Bedankt voor je kaartje
    Fijne reis nog verder
    groetjes sandra

• 21 November 2005 - 19:00

Mark & Els:

Hee Michelle,

fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Maar ga je niet te veel met Chris wandelen? Straks wil hij nog met ons een route meelopen als hij terug is;) Succes!!!

• 25 November 2005 - 12:13

Bootsies:

hoi Mi,
    leuke foto`s je begint wel een beetje een dikke kop te krijgen of vertekenen de foto`s. doe Chris de groeten en bedankt voor de leuke kaart. doei