20e verslag - De Hoef - Reisverslag uit De Hoef, Nederland van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu 20e verslag - De Hoef - Reisverslag uit De Hoef, Nederland van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

20e verslag - De Hoef

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

19 December 2005 | Nederland, De Hoef

Hallo iedereen,

hier een laatste berichtje van mijn reis die ik gemaakt heb.

Nu dus de laatste paar dagen Australie. We zijn op zondags van Cairns naar Darwin toegevlogen en werden met de shuttlebus naar het hostel gebracht. De vorige keer dat ik in Darwin was heb ik ook in dit hostel geslapen alleen was het toen een smerige boel. Nu lag ik aan de andere kant van het gebouw en daar was het een heel stuk beter! We hebben hier maar 1 nacht geslapen. We zijn maandags met een tour mee naar het Litchfield park geweest. Eerst zijn we langs de krokodillen geweest, we zijn op een boot de rivier opgegaan om de krokodillen te voeren. We kwamen er een paar tegen, sommige van wel 5-6 meter! Na de riviertocht zijn we naar een krokodillen centrum gebracht en hebben we krokodil gegeten. Smaakte goed, lijkt op kip alleen een stuk taaier. Na het eten zijn we door gereden naar het Litchfield park. Daar op een aantal plaatsen gestopt om watervallen en andere natuur dingen te bewonderen. Ook hebben we nog gezwommen bij de wat kleinere watervallen. 's Avonds zijn we uit eten gegaan en daarna wachten tot we weer naar het vliegveld konden. 's Nachts naar Sydney gevlogen. Jammer genoeg konden we bij het hostel niet gelijk inchecken en dus ben ik even naar de winkel gelopen en is Chris achter het internet gegaan. 's Middags zijn we de stad nog ingelopen om op zoek te gaan naar cadeautjes. De volgende dag zijn we naar de Botanic Gardens geweest en heeft Chris de Harbour Bridge beklommen. 's Avonds zijn we (weer) uit eten gegaan en daarna nog naar de bioscoop naar King Kong. De volgende ochtend onze koffers helemaal ingepakt voor de vlucht. Naar het vliegveld toe, ingecheckt en wachten tot we het vliegtuig in mochten. We hebben 2 goede vluchten gehad en kwamen op 16 december om 5.30uur aan op Schiphol. Op koffers gewacht en toen naar huis.

Dit was dus mijn 3 maanden lange reis door Australie. Ik heb enorm genoten van alle dingen die ik gezien heb en de dingen die ik gedaan heb. Ik heb op verschillende aspecten veel geleerd van deze reis.

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor alle smsjes, mailtjes en berichten die ik heb gehad de afgelopen 3 maanden. Het was elke keer weer leuk om iets te krijgen en ook iets om naar uit te kijken.
DANK JULLIE WEL!

Groeten,
Michelle

  • 19 December 2005 - 17:05

    Paul Musters:

    Hey Michelle,

    Ik ben blij om je weer terug op eigen bodem te hebben ;)

    grtz, Paul

  • 20 December 2005 - 16:05

    Michelle:

    Heeeeeee!

    Eindelijk weer in Nederland! Blijf je nu ook gewoon weer bij me slapen?:P

  • 21 December 2005 - 08:44

    Anne Trije & Yill:

    Hi Michelle,

    Leuk dat je weer op Hollandse bodem bent en goed te horen dat je zo'n fantastische ervaring hebt opgedaan down under. We hopen dat het alles was wat je ervan verwachtte.

    Kom je gauw es langs voor een kopje Hollandse koffie?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Hoef

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2007

Einde seizoen

26 Augustus 2007

1e in ‘thuis’ wedstrijd

06 Augustus 2007

4e plaats 70.3 Half Ironman Antwerp

09 Juli 2007

Franse Grandprix wedstrijd

26 Juni 2007

Prima week
Michelle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 34764

Voorgaande reizen:

13 September 2005 - 18 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: