nieuw seizoen 2006 - Reisverslag uit De Hoef, Nederland van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu nieuw seizoen 2006 - Reisverslag uit De Hoef, Nederland van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

nieuw seizoen 2006

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

19 Maart 2006 | Nederland, De Hoef

Beste allemaal,

hier na een lange tijd weer een berichtje op mijn pagina!

Dit keer zullen jullie berichten ontvangen over het verloop van mijn seizoen en de wedstrijden.

Vandaag stond de eerste wedstrijd van het seizoen op het programma in Hilversum. Ik heb al tweemaal eerder meegedaan met deze duathon wedstrijd in 2001 en 2002. Het parkoers was iets gewijzigd ten opzichte van mijn eerdere edities. Gelukkig was het weer ons gunstig gezind en hadden we weinig last van de wind. De start stond gepland om 11.00 uur en ging over een afstand van 5,2km - 20km - 2,7km. Van te voren had ik het looprondje verkend, omdat dit een zeer zwaar loopparkoers is met 2x een zware heuvel op per ronde. De eerste run bestond uit 4 loop rondes. Na de eerste run lag ik als 2e dame met vlak achter mij de 3e dame en een achterstand op de 1e dame van 55 seconden. Op de fiets lukte het mij net niet om de 1e dame te pakken en we kwamen ongeveer 5/10 seconden na elkaar het parc fermé weer uit om de laatste 2 rondes een strijd aan te gaan om de winst. Helaas lukte het mij niet om de 1e plaats over te nemen en werd ik keurig 2e dame. Overige informatie is te vinden op:
www.tvhilversum.nl

Al met al ging de wedstrijd en vooral het lopen naar behoren. Over 2 weken op 2 april zal ik aan de start staan in het Franse Meaux waar ik uit zal komen in de Franse D1 grandprix. Deze grandpix wedstrijden zijn zo'n beetje de sterkst bezette wedstrijden op duathlon gebied.

Tot de volgende keer!

Groetjes,
Michelle

  • 28 Maart 2006 - 11:38

    Eva:

    Wat een leuk idee om je wedstrijden op deze site te zetten. Ik was er bij in Hilversum en was erg onder de indruk! Nu ben ik er in Frankrijk toch ook een beetje bij, leuk! ;-)

  • 04 April 2006 - 10:02

    Wil:

    Ik sluit me aan bij Eva, erg leuk allemaal.Nu weten we zo ongeveer wat je kan en wat de resultaten zijn.
    Zo te zien gaat het prima, ga zo door, groetjes Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Hoef

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2007

Einde seizoen

26 Augustus 2007

1e in ‘thuis’ wedstrijd

06 Augustus 2007

4e plaats 70.3 Half Ironman Antwerp

09 Juli 2007

Franse Grandprix wedstrijd

26 Juni 2007

Prima week
Michelle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 34767

Voorgaande reizen:

13 September 2005 - 18 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: