2e Grand Prix wedstrijd Les Herbiers - Reisverslag uit Les Herbiers, Frankrijk van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu 2e Grand Prix wedstrijd Les Herbiers - Reisverslag uit Les Herbiers, Frankrijk van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

2e Grand Prix wedstrijd Les Herbiers

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

17 April 2006 | Frankrijk, Les Herbiers

Hallo allemaal,

afgelopen zaterdagochtend vroeg naar Schiphol toe om mijn 2e wedstrijd in de Grand Prix te gaan doen. Deze wedstrijd werd gehouden in het Franse Les Herbiers.

Les Herbiers ligt ongeveer 1.000km hier (Amsterdam) vandaan en vandaar dat ik met het vliegtuig naar Les Herbiers ben gegaan. Na 2 vluchten en zonder bagage kwam ik aan om 16.30 uur in Les Herbiers. Mijn bagage was niet aangekomen omdat door vertraging mijn vluchten te dicht op elkaar zaten. Gelukkig kwam mijn bagage nog wel 's avonds aan en kon ik mijn fiets in elkaar zetten.

Op zondag dus de wedstrijd. 's Ochtends was de open wedstrijd van de mannen. Die ben ik samen met mijn andere teamgenoten gaan kijken om zo het parc ferme, het loop en fiets rondje een beetje te gaan bekijken. Na die wedstrijd weer terug gegaan om mijn eigen spullen te pakken.

Om 14.00 uur was de start van onze wedstrijd. We starten dit keer met ongeveer 70 vrouwen. Het looptempo was dit keer iets lager dan 2 weken geleden, maar alsnog te hoog om bij te houden. Ik verloor de 1e run niet erg veel. Na de wissel heb ik ongeveer 8 vrouwen ingehaald en ben ik naar de 1e groep toe gefietst. Het fiets tempo lag redelijk hoog maar ik kon goed volgen. In de 3e (van de 4) fietsronden ben ik samen met een Duits meisje weggefietst. Helaas lag dat tempo wel te hoog en heb ik me terug laten zakken naar de groep. We reden op dat moment voor de 2e t/m 5e plaats. Ik wist dat zij allemaal een stuk harder konden lopen tijdens de 2e run. Ik heb nog geprobeerd mee te doen om de podium plaatsen maar dat lukte helaas niet. Uiteindelijk werd ik 5e, een tevreden resultaat. Zeker mijn fietsen is op dit moment van goed niveau, het lopen zal nog beter moeten. Als team hebben we ook goed gepresteerd en werden we 3e!

Voor uitslagen kun je kijken op: http://www.ipitos.com/data/109/D1FEMMES.PDF

Op dit moment ben ik bezig met het maken van een website, hier kunnen jullie ook op kijken voor agenda, resultaten, foto's etc.
Het internet adres is: www.sporter.topsporters.net/fangmannm

Tot de volgende keer!

Groetjes,