Update - Reisverslag uit De Hoef, Nederland van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit De Hoef, Nederland van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

Update

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

14 Augustus 2006 | Nederland, De Hoef

Hallo allemaal,

hier weer even een berichtje van mijn kant. Inmiddels is het al een tijdje geleden dat jullie iets van mij gehoord hebben. Dat is natuurlijk niet zonder reden.

Na mijn reis door Australie ben ik teruggekomen en naar school toe gegaan om mijn opleiding te vervolgen. Toen ik weer op school zat bleek het schoolprogramma gewijzigd te zijn. Ik zou bij terugkomst een Minor volgen. Tijdens mijn reis heb ik mijn stage overgeslagen, maar die zou ik inhalen na afloop van mijn minor. Toen bleek er dus het een en ander veranderd en kwam het vervolg van mijn opleiding in de knoei. Ik had toen 2 keuzes, gedurende de zomer van 2006 mijn stage inhalen en dan het 4e jaar kunnen volgen vanaf september of een jaar moeten wachten voor ik met mijn 4e jaar kon beginnen. Ik heb voor de eerste optie gekozen. Ik ben op dit moment dus 40 uur per week aan het werk en ik heb het sporten op een lager pitje gezet om mijn studie af te kunnen ronden.

Toch zal ik dit seizoen nog een aantal wedstrijden doen. Tijdens de triathlon van Stein ben ik actief geweest in een trio samen met mijn zusje en mijn vader. Ik heb daar de 30km gelopen wat ontzettend goed ging. Ik heb daar een nagenoeg vlakke race gelopen en het ging erg goed (2.19.00)!

Aanstaande zaterdag zal ik meedoen met de triathlon in Veenendaal. Doordat ik de afgelopen weken toch minder getraind heb dan normaal verwacht ik niet al te veel van de wedstrijd. Na Veenendaal doe ik mee in Aalsmeer natuurlijk! Daarna heb ik even rust om dan weer een reeks duathlons te doen in Frankrijk en in Nederland. Ik vlieg op 16 september naar Toulouse om daar een team wedstrijd te doen met mijn Franse team. De week erop zal ik meedoen in Molenschot en de week daarop is het NK. Daarna is er nog een wedstrijd in Frankrijk waar ik naar alle waarschijnlijkheid naar toe zal gaan.

Na afloop daarvan is mijn seizoen afgelopen en ga ik me richten op mijn scriptie die ik in december moet inleveren. Als laatste moet ik dan nog een afstudeerstage doorlopen en hoop ik rond juli 2007 mijn diploma in ontvangst te nemen.

Zaterdag horen jullie meer!

Groetjes,
Michelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Hoef

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2007

Einde seizoen

26 Augustus 2007

1e in ‘thuis’ wedstrijd

06 Augustus 2007

4e plaats 70.3 Half Ironman Antwerp

09 Juli 2007

Franse Grandprix wedstrijd

26 Juni 2007

Prima week
Michelle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 34767

Voorgaande reizen:

13 September 2005 - 18 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: