Afgelopen wedstrijden - Reisverslag uit De Hoef, Nederland van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu Afgelopen wedstrijden - Reisverslag uit De Hoef, Nederland van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

Afgelopen wedstrijden

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

30 September 2006 | Nederland, De Hoef

Hallo allemaal,

hier weer even een berichtje van mijn kant. Inmiddels is het al een tijdje geleden dat jullie iets van mij gehoord hebben.

De afgelopen maand heb ik een drietal wedstrijden gedaan. Ik heb op 19 augustus de triathlon van Veenendaal gedaan. Het zwemmen tijdens die westrijd ging goed. Het fietsen was erg zwaar, mede door het weinige trainen van de afgelopen weken. Het lopen ging daarna redelijk. De eerste 7km waren ok, maar helaas stortte ik daarna in. Uiteindelijk finiste ik als 6e. Dit was een vreemd gevoel, omdat ik niet heel vaak mee maak dat ik op deze positie eindig in zo'n wedstrijd. Gelukkig weet ik waar het aan ligt en ga ik er vanuit dat het volgend jaar anders is! De wedstrijd na Veenendaal was Aalsmeer, een thuis wedstrijd. De wedstrijd in Aalsmeer ging beter dan in Veenendaal. Het zwemmen ging redelijk, ik kwam als 4e dame uit het water en ben vervolgens de hele wedstrijd op de 4e positie gebleven. Vorig weekend heb ik vervolgens nog een duathlon in Molenschot gedaan. Deze wedstrijd ging over de sprint afstand wat mij nu wel goed uitkwam. De afgelopen weken heb ik op het lopen wel redelijk kunnen doortrainen waardoor het lopen tijdens deze wedstrijd, voor mijn niveau op dit moment, goed ging. Het fietsen was niet ok, mijn ligstuur was los trilt door het asfalt... Uiteindelijk gefinist als 2e wat een keurige plaats was.

Morgen mijn laatste wedstrijd voor dit seizoen en gelijk ook een van de belangrijkste namelijk het NK! Ik hoop dat het lopen gaat zoals het afgelopen weekend ging en dan moet er een goed resultaat wel inzitten in mijn categorie.

Groetjes,
Michelle