Afgelopen wedstrijden - Reisverslag uit De Hoef, Nederland van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu Afgelopen wedstrijden - Reisverslag uit De Hoef, Nederland van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

Afgelopen wedstrijden

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

30 September 2006 | Nederland, De Hoef

Hallo allemaal,

hier weer even een berichtje van mijn kant. Inmiddels is het al een tijdje geleden dat jullie iets van mij gehoord hebben.

De afgelopen maand heb ik een drietal wedstrijden gedaan. Ik heb op 19 augustus de triathlon van Veenendaal gedaan. Het zwemmen tijdens die westrijd ging goed. Het fietsen was erg zwaar, mede door het weinige trainen van de afgelopen weken. Het lopen ging daarna redelijk. De eerste 7km waren ok, maar helaas stortte ik daarna in. Uiteindelijk finiste ik als 6e. Dit was een vreemd gevoel, omdat ik niet heel vaak mee maak dat ik op deze positie eindig in zo'n wedstrijd. Gelukkig weet ik waar het aan ligt en ga ik er vanuit dat het volgend jaar anders is! De wedstrijd na Veenendaal was Aalsmeer, een thuis wedstrijd. De wedstrijd in Aalsmeer ging beter dan in Veenendaal. Het zwemmen ging redelijk, ik kwam als 4e dame uit het water en ben vervolgens de hele wedstrijd op de 4e positie gebleven. Vorig weekend heb ik vervolgens nog een duathlon in Molenschot gedaan. Deze wedstrijd ging over de sprint afstand wat mij nu wel goed uitkwam. De afgelopen weken heb ik op het lopen wel redelijk kunnen doortrainen waardoor het lopen tijdens deze wedstrijd, voor mijn niveau op dit moment, goed ging. Het fietsen was niet ok, mijn ligstuur was los trilt door het asfalt... Uiteindelijk gefinist als 2e wat een keurige plaats was.

Morgen mijn laatste wedstrijd voor dit seizoen en gelijk ook een van de belangrijkste namelijk het NK! Ik hoop dat het lopen gaat zoals het afgelopen weekend ging en dan moet er een goed resultaat wel inzitten in mijn categorie.

Groetjes,
Michelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Hoef

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2007

Einde seizoen

26 Augustus 2007

1e in ‘thuis’ wedstrijd

06 Augustus 2007

4e plaats 70.3 Half Ironman Antwerp

09 Juli 2007

Franse Grandprix wedstrijd

26 Juni 2007

Prima week
Michelle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 34767

Voorgaande reizen:

13 September 2005 - 18 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: