Laatste wedstrijd 2006 - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu Laatste wedstrijd 2006 - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

Laatste wedstrijd 2006

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

20 November 2006 | Nederland, Sittard

Hallo allemaal,

hier mijn, waarschijnlijk, laatste berichtje voor dit seizoen. Een tijdje geleden mijn laatste wedstrijd gehad namelijk het NK duathlon. Vooraf niet al te veel verwachtingen en maar 1 doel. Nederlands Kampioene worden in de categorie <23.

's Ochtends vroeg met de auto naar Sittard voor het NK. Daar aangekomen bleek organisatorisch alles niet helemaal te kloppen. We hadden behoorlijk veel moeite om het inschrijfbureau te vinden en vervolgens de start. Toch nog op tijd aangekomen bij de start. We hadden redelijk weer, het was niet al te warm en droog.
De 1e run ging redelijk, ik stortte niet helemaal in en ik liep lekker. Het fietsen daarna was erg zwaar. Doordat ik de afgelopen weken natuurlijk bijna niet gefietst had moest ik dat bekopen. De 2e run daarna was erg zwaar, maar uiteindelijk wel de finish kunnen halen als 1e <23!

Na de wedstrijd nog een hele tijd moeten wachten op de 'prijsuitreiking'. Dit bleef uiteindelijk bij het omroepen van de naam, geen medaille, geen bloemen en geen volkslied. De dag bracht wat ik hoopte een NK titel, maar verder een dag om snel te vergeten.

Tot snel!

Groetjes,
Michelle

• 20 November 2006 - 17:58

Wil:

Jeetje wat is dat triest, je rot gelopen en geen beloning.Daar doe je het toch voor. erg jammer!!!!

• 20 November 2006 - 21:09

Robbert, Santos Bike:

Hoi Michelle,
    Gefeliciteerd met je NK titel!

• 21 November 2006 - 08:26

Nicole:

HEEL HARTELIJK GEFELICITEERD MET JOUW NK TITEL !!super zeg !

• 23 November 2006 - 18:49

Kim :

Goed gedaan maar jammer dat er geen prijs erbij zat.Better luck next time!