Laatste wedstrijd 2006 - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu Laatste wedstrijd 2006 - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

Laatste wedstrijd 2006

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

20 November 2006 | Nederland, Sittard

Hallo allemaal,

hier mijn, waarschijnlijk, laatste berichtje voor dit seizoen. Een tijdje geleden mijn laatste wedstrijd gehad namelijk het NK duathlon. Vooraf niet al te veel verwachtingen en maar 1 doel. Nederlands Kampioene worden in de categorie <23.

's Ochtends vroeg met de auto naar Sittard voor het NK. Daar aangekomen bleek organisatorisch alles niet helemaal te kloppen. We hadden behoorlijk veel moeite om het inschrijfbureau te vinden en vervolgens de start. Toch nog op tijd aangekomen bij de start. We hadden redelijk weer, het was niet al te warm en droog.
De 1e run ging redelijk, ik stortte niet helemaal in en ik liep lekker. Het fietsen daarna was erg zwaar. Doordat ik de afgelopen weken natuurlijk bijna niet gefietst had moest ik dat bekopen. De 2e run daarna was erg zwaar, maar uiteindelijk wel de finish kunnen halen als 1e <23!

Na de wedstrijd nog een hele tijd moeten wachten op de 'prijsuitreiking'. Dit bleef uiteindelijk bij het omroepen van de naam, geen medaille, geen bloemen en geen volkslied. De dag bracht wat ik hoopte een NK titel, maar verder een dag om snel te vergeten.

Tot snel!

Groetjes,
Michelle

  • 20 November 2006 - 17:58

    Wil:

    Jeetje wat is dat triest, je rot gelopen en geen beloning.Daar doe je het toch voor. erg jammer!!!!

  • 20 November 2006 - 21:09

    Robbert, Santos Bike:

    Hoi Michelle,
    Gefeliciteerd met je NK titel!

  • 21 November 2006 - 08:26

    Nicole:

    HEEL HARTELIJK GEFELICITEERD MET JOUW NK TITEL !!super zeg !

  • 23 November 2006 - 18:49

    Kim :

    Goed gedaan maar jammer dat er geen prijs erbij zat.Better luck next time!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sittard

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2007

Einde seizoen

26 Augustus 2007

1e in ‘thuis’ wedstrijd

06 Augustus 2007

4e plaats 70.3 Half Ironman Antwerp

09 Juli 2007

Franse Grandprix wedstrijd

26 Juni 2007

Prima week
Michelle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 34764

Voorgaande reizen:

13 September 2005 - 18 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: