Nieuw seizoen - Reisverslag uit De Hoef, Nederland van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu Nieuw seizoen - Reisverslag uit De Hoef, Nederland van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

Nieuw seizoen

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

15 Maart 2007 | Nederland, De Hoef

Hallo iedereen,

hier maar weer eens een berichtje, omdat het nieuwe seizoen staat te beginnen.

Volgend weekend (24/25 maart) zal ik naar Frankrijk toe gaan om daar een wedstrijd te doen voor mijn Franse team. Deze wedstrijd zal gehouden worden nabij Parijs. De week erop zal ik ook een Franse wedstrijd doen alleen een stukje zuidelijker. De wedstrijd in Chateau Renault zal meetellen voor het Franse Grand Prix klassement. Daarna heb ik een weekendje vrij, maar vertrek ik op maandag voor 2 weken naar Portugal voor een trainingskamp in voorbereiding op het NK triathlon in Nieuwkoop. Tussendoor zal ik nog 4 dagen naar de Ardennen gaan om wat extra kracht op te doen voor het fietsen. Mijn planning daarna is om weer in Stein 30 km te gaan lopen. Overige wedstrijden heb ik nog niet gepland staan voorlopig. Tussendoor zal ik nog wel een aantal triathlonnetjes of duathlonnetjes doen. De reden hiervoor is de drukte van het afstuderen. Nog een drietal maanden en dan hoop ik alles afgerond te hebben en mijn diploma in ontvangst te mogen nemen.

Volgende week horen jullie meer van mij na afloop van de wedstrijd in Meaux.

Groetjes,
Michelle

• 15 Maart 2007 - 17:53

Wil:

Allereerst natuurlijk heel veel plezier, en succes gewenst..
    Wel veel allemaal, maar wel erg leuk hoor!!!!!!!

• 17 Maart 2007 - 09:59

Birgit:

He Michelle!

heel veel succes met je wedstrijden! Wist niet dat het voor jou ook al zo snel begon! hier in australie is het goed, lekker weer en mooi strand. prachtig zwembad, alleen fietsen is nog een beetje lastig.

Tot gauw, groetjes! Birgit

• 19 Maart 2007 - 12:22

Omafangman:

halo Michelle

leuk dat je een bericht heeft gestuirt heelveel
    succes gewenst in Frankrijk en tot een nuiewbericht

groetjesOma

• 12 Mei 2007 - 16:24

Oma Fangman:

hallo Micxhelle

leuk om het allemaal weer te lezen dat vind ik erg leuk

groetjes Oma Fangmann