Eindelijk zon! - Reisverslag uit Rio Maior, Portugal van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu Eindelijk zon! - Reisverslag uit Rio Maior, Portugal van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

Eindelijk zon!

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

16 April 2007 | Portugal, Rio Maior

Hallo iedereen,

nu de zon dan toch echt is gaan schijnen, hier een berichtje van mij. Op dit moment zit ik in Portugal samen met een deel van de Nederlandse selectie en een aantal atleten uit de GAC loopgroep. We zijn hier nu een week en hebben gisteren en vandaag de eerste echte zonnestralen mogen aanschouwen!

Gelukkig hebben we de eerste week wel goed weer gehad om te kunnen trainen. Op de zware trainingsdagen komen we wel aan 6 uur trainen per dag. Afgelopen paar dagen heb ik het wat rustiger aan gedaan, omdat ook het schoolwerk nog wacht. Gelukkig ben ik daarmee goed opgeschoten en gaan er nu weer 3 zware trainingsdagen volgen, in hopelijk heel mooi weer!

Spreek jullie snel weer!

Groetjes,
Michelle

• 18 April 2007 - 11:10

Trees:

voor de zon had je beter hier kunnen blijven, maar even uit de sleur is natuurlijk helemaal niet verkeerd,geniet ze, en veel zon xxx de bootsies (helemaal zelf gedaan goed hé??)

• 12 Mei 2007 - 16:36

Oma Fangmann:

hoi michelle

fijn dat je het allemaaldoor stuurt
    naar oma ik vind het erg leuk om te lezen .

lief Oma