Eindelijk zon! - Reisverslag uit Rio Maior, Portugal van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu Eindelijk zon! - Reisverslag uit Rio Maior, Portugal van Michelle Fangmann - WaarBenJij.nu

Eindelijk zon!

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

16 April 2007 | Portugal, Rio Maior

Hallo iedereen,

nu de zon dan toch echt is gaan schijnen, hier een berichtje van mij. Op dit moment zit ik in Portugal samen met een deel van de Nederlandse selectie en een aantal atleten uit de GAC loopgroep. We zijn hier nu een week en hebben gisteren en vandaag de eerste echte zonnestralen mogen aanschouwen!

Gelukkig hebben we de eerste week wel goed weer gehad om te kunnen trainen. Op de zware trainingsdagen komen we wel aan 6 uur trainen per dag. Afgelopen paar dagen heb ik het wat rustiger aan gedaan, omdat ook het schoolwerk nog wacht. Gelukkig ben ik daarmee goed opgeschoten en gaan er nu weer 3 zware trainingsdagen volgen, in hopelijk heel mooi weer!

Spreek jullie snel weer!

Groetjes,
Michelle

  • 18 April 2007 - 11:10

    Trees:

    voor de zon had je beter hier kunnen blijven, maar even uit de sleur is natuurlijk helemaal niet verkeerd,geniet ze, en veel zon xxx de bootsies (helemaal zelf gedaan goed hé??)

  • 12 Mei 2007 - 16:36

    Oma Fangmann:

    hoi michelle

    fijn dat je het allemaaldoor stuurt
    naar oma ik vind het erg leuk om te lezen .

    lief Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Rio Maior

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2007

Einde seizoen

26 Augustus 2007

1e in ‘thuis’ wedstrijd

06 Augustus 2007

4e plaats 70.3 Half Ironman Antwerp

09 Juli 2007

Franse Grandprix wedstrijd

26 Juni 2007

Prima week
Michelle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 34767

Voorgaande reizen:

13 September 2005 - 18 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: